Hazırı satıp tüketmek parasını cebe atmak rant devşirmek krallar gibi zahmetsizce saltanat sürmek değil hedef ürettiğini tüketmeye alışmalı nasıl çalışıyorsa karınca herkes öyle çalışmalı!
Gel gör ki kayboldu gitti kanun nizam hakimiyeti eşkiyalık başgösterdi yapılanı yıkan okulunu yakan dağa çıkan askere kurşun sıkan meclise bomba atan gözü dönmüş hainler türedi!
Neredeydiniz bugüne kadar?!
Masum maskeler takarak beslenip büyüdü bu canavarlar AllahAllah diyerek kandırdılar milleti, O’ysa O’ydu ’Oku!’ diye emreden neler yaptı bunlar peki Hac yolundan, Umreden altın yüzük bilezik hibe bağış devşirdiler yurt dışında emekçileri soyup soğana çevirdiler!
etleri kanlandı, bitleri canlandı yedikçe şehvet sardı bedenleri karnı doydu, kasığı kalktı her biri millete ayrı bir kazık attı; -Kara/man’ın koyunu sonra çıktı oyunu!
.. Çocuklarını düzdüler anneleri babaları üzdüler O/hale geldi ki ülke Ankara bir büyük çiftlik, hara vatan sathı yemyeşil mera baştakiler büyük baş sanki damızlık öküzdüler!
Öküz demek bile günah bunlara sıçtıkları tezek olmaz yaksan yanmaz ağaç dibine konmaz toplayıp çöpe atsan yazık olmaz!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DAMIZLIK ÖKÜZLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DAMIZLIK ÖKÜZLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.