Ey dünya, benden uzak dur biraz sensizliğin kıyısında uzanıp dinlenmek istiyorum sessizlik içinde sereserpe...
Anadan doğma üryân gecelerim olmuştur çocukluk düşlerim gibi kundaklamadan beni bir meleğin sırtına sar...
Ben olayım dokuzdan birisi uyurgezer düşlerin esin perisi resimlerim ikonlaşarak tavan duvarlarını süslesin uçan aşklar ülkesinde...
Elmalı elmasız, sandallı sandalsız kiliselerin tokalı tokasız bakireleri papazları rahipleri, din iman sahipleri gelip geçsin karanlık tünellerimden...
Temmuzda öten ağustos böcekleri sessizliğin içinden selâ/m verip sağa sola göçüp gitmek varken ne bu geceleyin gürültü patırtı?!
Hepimiz insan değil miyiz, anam beni çimdirip emzirip kundaklayıp beşiğime yatırırken Tanrı sizi topuğunuzdan tutup Styks ırmağına mı batırdı?!
Ey dünya benden uzak dur biraz bıktırdı beni o tarihi masallar Mit/lesen efsaneleri Priamos’un görkemli hazinesi Truva atlarının nal sesleri...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NAL SESLERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NAL SESLERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tebrikler, selam ve saygılarımla.