...biraz düşünüyorum küçücüktüm ilk taş oyuncaklarımla küçük bir malikane inşa etmiştim böyle değişik bir yapıydı durdum bir çocuk nasıl bakardı ki dünyacık denen eve takriben dörtlü yaşlardı içine girsen girilmez hey allahım güldüm sonra...
çoktur böyle değersiz anılarım etrafını taşlarla döverek poşetin üzerinde çatılmış çıtalarla her gün bir uçurtma yapardım ama her gün... uçmak ister gibi ne kadar hafif olsam da yaptığım hiç bir uçurtma beni gökyüzüne çıkartmazdı ipinin ucuna taş koyup inadına yeni bir sürü uçurtma yapardım yaptıklarım uçarken bir gün elbet bir tanesi beni gökyüzüne götürecek ve orada...
o kadar güzel bir duyguydu ki bu umutla her sabah kalkar yoldan topladığım iplikleri uç uca bağlayıp gökyüzüne çıkma hayalimin peşinde köşeden bucaktan bulduğum poşetler ile her gün yeni bir tane daha...
ve altı yaşına gelmiştim artık üzülüyordum çünkü her gün büyüyordu bedenim ağırlaşıyordu ve iyi biliyordum ki ağırlaştıkça insan yer yüzü daha bir çekici oluyormuş gökyüzü de o zaman daha itici oluyordu demek ki altı yaşındaydım aklım az çok bunu doğrular hale gelmişti ama ben üzülüyordum ve yaptığım uçurtmaları rüzgara teslim ediyordum birazcık havalandırdıktan sonra cebimde biriktirdiğim eşyalardan bağlıyordum ucuna ve bırakıp ucunu ipin el sallıyordum onları gökyüzünde ki çocuklara gönderiyordum çünkü oyuncak sevdiklerini biliyordum...
ben hep tek başıma oynardım küserlerdi çünkü yanımda başkasını görürlerse göz yaşları düşerdi yer yüzüne sağnak sağnak annem yağmur dese de ben biliyordum onların göz yaşıydı kıskanırlardı biliyorum çünkü çok seviyordum onları maviliklerin içinde ki hiç bir zaman ulaşamadığım arkadaşlarım onlar da.. biliyorum ki oyuncaklarıma sahip çıkıyor sesleri kulaklarımda cıvıldayan bir sürü arkadaş hala altı yaşında...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ben altı yaşındayım... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ben altı yaşındayım... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.