Ayrılık çanları bize çalmasın Ayrılığın -A-sı bile bizi bulmasın Sevginin yerine yüreğe hüzün dolmasın Ayrılmak için sevmez hiç bir insan...
Seviyorum demeden inceden bir düşün Sevgin anlık değil ömürlük olsun Herşeye rağmen mutluluk... Her sevdim diyen seveni bulsun...
Sen, ben, değil biz olmalı aşkta Mavi umudlar hep görünmeli şafakta Sonsuz olmalı aşk kalmamalı kursakta Ölüm olmalı bizi bekleyen o son durakta...
Unutmamalıyız unutulsakta Yansak bitsek kavrulsak kül olsakta Tek kötü söz çıkmamalı yürekten itilip savrulsakta Biz birbirimizi çok sevmiştik can bilmiştik sonuçta...
Bir gün karşılaşırsak eğer bir yerde Hiç tanışmamış gibi yapalım yeniden tanışalım Yolumuzu temizleyip öyle yola çıkalım Yeniden silbaştan aşkı yaşayalím...
Kalblerimizi gel değiş tokuş edelim bu sefer Sen al benim kalbimi ver seninkini Öylece sevelim birbirimizi... Sen beni benim kalbimle sev... Bende senin kalbinle seveceğim seni...
Bak o zaman olmaz ölesi ayrılıklar İşte o zaman gerçek olur tüm aşklar Nasılsa kimse kıyamaz kendi kalbine Ayrılık acisi ölümdende beterdir kalbim çekmesin diye...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN SENİ SENİN KALBİNLE SEVECEĞİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN SENİ SENİN KALBİNLE SEVECEĞİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.