Aslında hayat, Var ile yok arasında İçinde bulunduğumuz bir araçtan ibaret. Ve ne güzeldir Koyulan kuralların yüceliğine Boyun eğmek.
Nefsin ağır bastığı hallerde bile Yolun sonuna kadar Kazasız ve belasız Ak alınla gelebilmek.
Yaşam, Bir kelebeğin ömrü kadar kısa Ve dört mevsim kadar uzun.
Kalp ne büyülü bir organ, Atışlarıyla çoğalıyor Nefes almak. Ve yaşarken kalbi öldürmek Ölümün en önemli parçası. Nefes alan birisinin İşte tam da ölüm anı.
İnsanoğlu ne kadar aciz olduğunun Farkında olmuyor çoğu kez. Bir hayat kavgasıdır yerli yersiz sürdürülen. Haksız biçimde Menfi çıkarlar uğruna Ve onca aç kula rağmen Doymayan gözler menfaat yarışında.
Heyhat! Karnı doyduğu halde Gözü aç olan varlık sadece insan. Halbuki karnı doyduktan sonra Hiçbir şeyi gözetmez bir aslan.
Aklı olan tek varlık insanoğlu Ve bu cevheri saklı tutan yine insan. Gelirken bir amaç için geldik Hangimiz bu görevde tamama erdik? Giderken hazırlık yapmak gerek Ebediyete göçmeden önce. Ne acıdır ki! Başa ne gelecek kim bilir oraya gidince.
Ki kısa bir yolculukta bile Bavul elden düşmezken, Ebedi yolculuğa eli boş gitmek ne kadar zordur kim bilir Ve ne kadar acıdır Gidilen yerde kalakalmak.
Var ile yok arasında gidip geliyoruz. Bugün varız, Belki de yarın yok olacağız.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VAR İLE YOK ARASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VAR İLE YOK ARASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ilk sayfanıza geldiğimde, serbest şiirlerinizle tanıştım kaleminizi. Sonra hecedeki taktire şayan ilerleme. ve yine güzel bir serbest çalışma, final dizeleri finale yakışmış beğeniyle okudum. Emeğinize, yüreğinize sağlık Murat bey, engin kaleminizi kutlarım. Selam ve saygılarımla...
yarından murat gelecek olduğuna göre emr-i ilahidir yarın yok olacağımız...o sebepledir ki Konya Hadimden Hadimi hazret diyor ki; KAMİL ODUR Kİ KOYA HER YERDE BİR ESER ESERİ OLMAYANIN YERİNDE YELLER ESER... Alışık olmadığım bir serbestle karşılaştım ve dedim ki; binicinin sağı, solu olmaz...güzeldi...tebrikler.
BEĞENEN, YORUM YAPAN GÖNLÜNÜZE SAĞLIK.
SELAM, SAYGI VE DUA İLE.