Ayazlı yıldızların hâkim olduğu bir geceydi Duman karası yaralarım sızlamaktaydı Akşam inerken odanın loşluğuna Durgun gölün derinliğindeki akisler gibiydi ruhum Ve debisi yüksek “sus”lar biriktiriyordum içimde
Zamasızlıktayım Kalabalık bir paragrafım şu an
Mahşeri yüklenen bakışlarıyla abandı gözlerime Ya Rabbi ! Kahverengi bu kadar güzel miydi ? Kahvenin derinlerindeki dinginlik ve sükûnet Yüzeydeki mahşerin altına gizlenmiş şefkat Bu kadar örtülebilir miydi ?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
… KALABALIK BİR PARAGRAFIM ŞU AN… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
… KALABALIK BİR PARAGRAFIM ŞU AN… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlam ve anlatımıyla harika bir şiir okudum gönül sayfanızdan. Yüreğinize, emeğinize, kaleminize sağlık hocam… Kaleminiz daim, ilhamınız bol olsun. Sevgi ve muhabbetle...
Ne çok ''sus'' lar birikiyor insanın içinde hayatı boyunca.Bir gün o ''sus'' lar dile gelse herkeste nasıl olurdu acaba? Çok güzel bir şiirdi değerli kalemdaşım,tebrikler çokça.
Gönül dostu; Şiirlerin sesi gönül duygularını coşturmuş…
………....................................Saygı ve Selamlar..