Katliamın adına dava diyen mahlûkat Kalbinize tümüyle şeytan eder refakat Ahirette hesabı sorulacaktır kat kat Ölünüz leştir sizin yezidin kancıkları Sizi sahte bacaklı güneş hayvancıkları
Doğduğumdan bu yana islâma tâbi özüm Kürt, türk, çerkez, alevi farkımız yoktur bizim Kalplerde büyük acı sızlıyor sızım sızım Ölünüz leştir sizin yezidin kancıkları Sizi sahte bacaklı güneş hayvancıkları
Geçmişte nice zorluk aştı bu cennetvatan Öldü mü sanırsınız şehit olarak yatan Elleriniz kırılsın mazluma silah tutan Ölünüz leştir sizin yezidin kancıkları Sizi sahte bacaklı güneş hayvancıkları
Reva değil millete çekilen onca çile Beddua düşürdünüz ah ile yanmış dile Şereften mahrumsunuz bütün işiniz hile Ölünüz leştir sizin yezidin kancıkları Sizi sahte bacaklı güneş hayvancıkları
Bu vatanın uğruna olsun canımız feda Hiç bir kuvvet vatandan bizi edemez cüda Dilerim ki kahretsin kahhâr ismiyle Huda Ölünüz leştir sizin yezidin kancıkları Sizi sahte bacaklı güneş hayvancıkları
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜNEŞ HAYVANCIKLARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜNEŞ HAYVANCIKLARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kan emen bu canavarları kendi içimizde büyüttük yıllarca ses çıkarmayarak yaptıkları sahtekarlıklara göz yumanlar sayesinde iyice palazlandılar içimizde.Şimdi de çift başlı yılan oldular kuyruğunu kesmekle bu iş çözülmüyor.Çift başı ezmek gerekiyor kurtulmak için.Ben cidden bıktım aylardır başımız sağolsun demekten.Bu kadar ucuz mu insan hayatı? Kendi yurdumuzda can güvenliğimiz yok Evimizde otururken bile güvende değiliz hiç birimiz. Hislerime tercüman olmuşsun Murat varolasın.
Yok Murat kardeşim yok!!! Bunlar ne güneşten geldiler ne de Yeryüzü mahlukatları!!! Bunları kendi ellerimizle beslediğimiz ve başımıza musallat ettiğimiz ne güruh oldukları belli olmayan bir canlı türü! Bu gibi kanı bozuklar ne din bilir ne iman. İslam devletiymiş... Sen önce donunu çıkardığın yerden bir topla da sonra İslam de! Kast ettiğim İŞİD denen bu Haymatlos güruh. İnsan demeye dilim varmıyor. Pekaka denilen zalimler de namaz ile dalga geçiyorlardı! Bunlarla aynı kaptan yemek yiyorlar ve kınama faslına gelince de en baş rolü kapıyorlar! Neymiş İslam Terörüymüş!!! Ulan salak Terörün İslamla ya da Din ile ne alakası var. Senin fikrinde Din Afyon ise, onun bildiği dinde de zaten uyuşmuş beyin! Allah u Teala bu gibi pislikleri yurdumuz dan temizlemeleri için Askere ve Polisimize güç kuvvet versin. Kardeşim Şiirin çok güzeldi ve benim de bazı duygularımı havalandırdı. Milli ve Manevi konularda kendimi tutamıyorum ve neredeyse sövme raddesine geliyorum ve yorumu da bitirmek durumunda kalıyorum. Yüreğine sağlık kardeşim. Selam ve sevgilerimle.
Ben beyinsiz cani diyorum bunlar hayvan sıfatına bile giremezler duyarlı yüreğini kutlarım Şehitlerimizin mekanları cennet olsun yaralılara Rabbim şifa yakınlarına sabır versin
Şiirin yüceliğini okuyucuya anlayacağı biçimde sunmak çok işten…
İyi dileklerimle Kutlarım.
Beğendim.
………………………………. Saygı ve Selamlar…