Bozgun bir şehirdeyim ağzı açık sokakların arasında bütün çocukları yutacak burası köpekler yokluktan uyuyor minik bir serçe su kovasına yanaştı ben evleri izliyorum duruşuma aldırmadı bile su taneleriyle münasebetleri oldu iki yaşlı kadın ayıplarcasına geçti kuşu o açık açık çağırdı aşkını ruhsal bir çoğalma yaşıyordu kanatlarını kaparken kadınlar birbirinden habersiz gibi temizlikten parlayan elleriyle bir şeyler anlatmaya çalıştılar
aşkın bu buruk buluşması bir akşamın önüne geçecek ellerinde poşetleriyle evine yetişmeye çalışan bir akşam
balkonlarda beyaz atletler sergileniyor demir parmakların arası boş içeriye giren güneşten insanları görmeye başlıyorum bir kadın çocuğunu azarlıyor bir adam uzanmış yatıyor mahalle yokuştu,beli kambur sırtında daha fazla çocuk istiyor
bozgun bir şehirdeyim topuklu ayakkabıların daha uğramadığı simitin paylaşıldığı hala dizi kanayan çocukları içi hala yarım kalanların yattığı pencerelerde kalan aşkı hesabı yarım kalmış bir arkadaşım gelecek tam susayacağım zaman aklıma geliyor burada iki kadın var,bizi öldürecek.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eski mahalle şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eski mahalle şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hep böyle Gökçe hanım, şöyle derunumuzu kurcalasak hep özlem hep özlem Sırtında daha çok çocuk isteyen mahalle Yokuşu'nda sen say ki nefesim tıkandı çıkamıyorum..
Butun cocuklari yutmaya hazir, dev agzini acti..Once evine ekmek goturen cocugu yuttu arsizca; sonra ucurtmasi tellere takilmislari yuttu Filistin'de..daha daha aclikla kivranan cocuklara sira geldi, acti havyar ve sampanya kokan agzini tum yoksul sehirleri-ulkeleri yutuverdi..Sokaklarda "Kral Ciplak" deyen cocuklara bir daha rastlanilmadi..!
Kadınların su içen serçeye yan gözle bakması ve senin tam su içerken kadınlar tarafından ölecek olman öyle ince düşünülmüş ki okuyunca etkileniyor insan.. Ve yaşıyor hiç yaşamamışçasına..
Güneşi İçiyorum Göğün Gözlerinden Ha değdi Ha değecek Gönlüm gönlüne Uzaklık Mesafesinden Kurulacak köprüler Ben sana Sen bana yavuklu Merhaba Ne haber Nerede kalmıştık Akşam oldu Sabah oldu Aşk doğdu gökten Güneşi içiyorum gözlerinden...
Bazen deli dolu saçmalamayı seviyorum O da size denk geldi Affına saygı ve selam ile.
Bu ne harika bir şiirdir nasıl bir ruh haline giriyor okuyunca insan sanki tek başıma bırakıldım o eski mahalleye etrafımda kimse yok ve gök yüzü ağarmış..