Uzakları yakın etti yüreğin Sesinin kokusu sardı seven yüreğimi Hasretinin elleri okşadı; dalgalı saçlarımı Kahve gözlerini yudum yudum içti gözlerim...
Ağlamayayım diye Sarıldın kirpiklerinle; kirpiklerime Uçlarında İnci tanesi damlayım Ağlamalarım olsada sevinçten Tut beni kırılmayayım; yere düşmeme izin verme...
Sevmekten; sevilmekten inanki çok mutluyum Bir tek sensin kalbimin içinde gördüğüm Sana oldum çözülemez kördüğüm Yalan Dünya da yokki gözüm Kilit vuruldu dilime Perde çekildi; sanki gözlerime...
Kulaç atıp mavi sularda; her zorluğa Herşeye rağmen Cennete varmak Cenneti yaşamak için Ömrümüzü aşkmızın yolunda el ele geçireceğiz Sanki tek beden gibi; birlikte nefes alıp birlikte vereceğiz...
Benim gönül denizim sensin Okyanusumdur sevecen yüreğin Tisunami bile olsa ! Dalgalar korkutamaz Fırtınalar engel olamaz bize...
Bir olarak Biz olarak Her zorun üstesinden Allah’ın izniyle geleceğiz Limanda demirli beklemede; aşk gemimiz Engin aşk deryasına; vira BİSMİLLAH deyip gideceğiz....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TUT ELLERİNDEN HASRETİMİN ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TUT ELLERİNDEN HASRETİMİN ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutlu dileklerimle.
Çok Beğendim.
…………………. Saygı ve Selamlar…