(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÜBRA KIZIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÜBRA KIZIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok güzel bir şiir olmuş kadir hocam.yürek sesiniz var olsun amma..şebnem hanım kızınız kıskanmasın..ben de böyle birisine şiir yazdığım zaman kızım arıyor beni hemen babaaaaa bana yok mu şiiğr..? tabi,ki var bebeğim olmazmı diyorum ve ona iki tane şiir yazdım gadir ağabiim sonra küçük kızım kıskandı ablasını onada yazdım..büyük kızım sultana..gelin olduğunda yazdım sultan geline kına gecesi ağıt.başlıklı şiirimi. birde evlilik yılının birinci yıl kutlasında yazdım küçük kızım dilek için de doğum günü kutlaması için yazdım. öptüm ben seni başlıklı..sayfamda görebilirsin kadir abiim..selam ve saygılarımla.babalar gününüz kutlu olsun..ne güzel baba kız sayfadasınız kıskandım haaa ..onuda söyleyim..hoşçakalın..
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim... Keşke benim de gerçek kızım olsaydı ve bol bol şiirler yazabilseydim... Kendilerine şiirler yazdıklarım yalnızca bu şiir sitelerinden tanıdığım ve birçoğuyla yüz yüze görüşme olanağı bile bulamadığım manevi kızlarımdır. Şebnem de Kübra da bunlardandır... Ama bir torunum var Vahap Dedesi Henüz 2.5 yaşında ama çok sayıda şiir yazıldı kendisine... Bu güzel ve içten yorumunuzu etkili yorum seçiyorum... Saygılar.
Süperbaba Kızlarını asla unutmaz Elif Kızım. Lütfen öyle söyleme, üzülüyorum... Kübra Kızımı yeni tanıdım, onun için de bir şiir yazdım... O da çok mutlu oldu çünkü ilk defa kendisine şiir yazılıyormuş... Son zamanlarda bir takım sağlık sorunlarım da oldu. O nedenle Edebiyat Defterine fazla uğrayamıyorum... Senin de Ramazanın ve cuman mübarek olsun Kızım... Rabia'yı da Kadir Dedesi adına öpüver lütfen...