bir gözümde dünya uyur kirpiklerinden soğuğunu çekerim kaş güneyime bir kaşında rüya olur kuzeylerinden soğuğu çekerim üzerime bu yüzden ısınamayışım belki de biraz...
bana bir sürü realist söylemlerle gelir gece kuşları mesela bir martı sabahında yakaladın mı sen gemiyi demirini yeni almışken ateş limanından buğulu sisler içinde...
meşgaleli yığınla andıç konulurmuş sepetime mesela benim hiç haberim olmazdı kokularından çok korkuları yıldırırmış insanları günlüklerimi yakmıştım seccadeler varmış habersizdim üzerinde bir sürü günah işlenmiş seccadeler ...
musluklarından buz akardı güçlükle savrulurken ürdün çiçekleri şam gibi eskimsi kokardı yepyeni güzellikler her parkında bir hüzün kök salarken toprağa inadına ağlamaya çalışırdı kaldırımda ki ışıklar alışırdı sonra karanlığa yanardı ve sonra uyandım bir gün ay sergi olmuş yeşil çimenleri kıskandırırcasına bir de ben hiç ağlamadım diye yalan söylerdi inan bana hiç inanmadım döneceğinin umudunu da taşırken sırtım nasırlaşmıştı hala umursandıklarımın içine kilitli biliyor musun ve sen hala sensin bende en çok da en çok da gittiğimde gittiğimde sen bu şehir...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
merhale... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
merhale... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemin susmasın
______________________________Selamlar