Ellerim titredi birden gözlerimde yağmurbulutları asılırken ve kardeş olurken süzülen damlalar yalnızlığıma içim acıdı sessizce gidişinin ardından yıl dönümümüzde
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yıl dönümü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yıl dönümü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
içim acıdı sessizce gidişinin ardından yıl dönümümüzde
//Gözyaşı bilmez neden aktığını.Ama göz bilir neye ağladığını.KAHRAMAN TAZEOĞLU//
Kimi gidenler yakar ama yapabileceğin bir şey de yoktur. Tebriklerimle kardeşcan.Selamlarımla. (Yeni aldığımız dairemize taşınmam nedeniyle internet bağlanıncaya kadar yorumlardan uzaktım.)
Sevgili ablacan öncelikle hayırlı uğurlu olsun güzel günlerde oturun İnş. ben de deftere çok uzun süredir ilk defa şiir yazdım romanlara kaptırdık gidiyoruz bir yenı roman üstüne çalışıyorum fotoğraf sergim karma sergi bugun açılıyor imza günüm oldu filan derken hayat akıyor ama hep kalbimde aklımdasın sevgi ile kal ablacanım :)
Sevgili ablacan öncelikle hayırlı uğurlu olsun güzel günlerde oturun İnş. ben de deftere çok uzun süredir ilk defa şiir yazdım romanlara kaptırdık gidiyoruz bir yenı roman üstüne çalışıyorum fotoğraf sergim karma sergi bugun açılıyor imza günüm oldu filan derken hayat akıyor ama hep kalbimde aklımdasın sevgi ile kal ablacanım :)
gidişinin ardından
yıl dönümümüzde
//Gözyaşı bilmez neden aktığını.Ama göz bilir
neye ağladığını.KAHRAMAN TAZEOĞLU//
Kimi gidenler yakar ama yapabileceğin bir şey de yoktur.
Tebriklerimle kardeşcan.Selamlarımla.
(Yeni aldığımız dairemize taşınmam nedeniyle internet
bağlanıncaya kadar yorumlardan uzaktım.)