(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Düşmez Kalkmaz Bir Allah Var.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Düşmez Kalkmaz Bir Allah Var.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Suatcım hazır bu seriye başlamışken hayvanları da konu alan bir şiir yazsan. Mesela kendisi hırsızı, tecavüzcüyü, rüşvetçiyi, sübyancıyı kılavuz alıp da, sırf politika için gözüyle görmediği bir konuda bir kadının iffetine namusuna dil uzatabilen, iftira atmaktan zerre kadar imtina etmeyen naylon müslümanlar için… Mesela kendi sayfasında ağzına geleni saydığı gibi şerefli bir kadına kaltak diyen erkek müsvettesi deyyusları barındırıp onore edenleri de konu alabilirsin. Küfürden ağzı lağım çukuruna dönüşmüş, zarafetten, naiflikten, hanımefendilikten, kadınlıktan bihaber küfür makinelerini de konu alabilirsin. Ağzına yakıştırdığı *ok, sidik, **, ibne vb. gibi kelimelerle zaten kirli olan lûgatını daha da kirleten montofonlara gelsin. Kendisine ayı diyerek hayvan olduğunu itiraf edenlere gelsin… Yaz dostum. Kalemine kuvvet…
mirim tarafından 6/1/2016 10:57:49 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ah Be Suat Kardeş, ne kadar güzel bir şiir. Okurken insanlığa ve de şiire doydum. Yunus misali yazmışsın. İnsanın gözü gönlü açılıyor. Yürekten kutluyorum. Sevgi ve de selamlar yolluyorum. .