(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Her ne kadar mühendislik harikası da olsa Deniz kumundan sa kaleler temeli sarsıntıya dayanmaz. Güzeldi arkadaşım. Biraz kara denize gittim sayenizde. Selam ve sevgiler
denizanalarının beyni yoktur diye hatırlıyorum. dolayısı ile hafızası da yoktur. ama şiirler hep bir hafızanın ürünü, güçlü bir hafızanın üstelik... öyle olmasa kumdan kaleler yıkılıp bozulup yerine yenileri nasıl yapılabilirdi ki... şiirler de öyle son hale gelene kadar yazılır silinir tekrar yazılır...
gerçi siz en sonunda gene siliyorsunuz... boşverin iyi de yapıyorsunuz... okuyabildiklerim kârdır benim...
ne diyorduk kumdan kaleler hah işte hayatımıza da böyle müdahale edebilsek keşke di mi? olmadı mı, beğenmedik mi ya da birisi bizden önce mi davranacak sezdik mi bunu başımıza mı yıkacak hayatımızı ona fırsat vermesek kendi elimizle yıksak bozsak yeniden şekil versek ne güzel olurdu...
Denizanalarından az yanmışlığım yok.. bir zaman sonra bağışıklık kazandım yakamadılar sonra.. beyinlerinin olmadığını bilmiyordum fakat şeffaf yaratıklar ya hani sürpriz olmadı diyeyim..
şiirleri silmemin geçerli sebepleri var.. zaten pek sevmiyorum.. şiiri değil de hani yazdıran sebepleri diyeyim..
keşke.. kumların dağılması gibi bir çırpıda oldu bittiye getireceğimiz sorunlarımız olsa..
diyorum ki; hep aynı yerlerden yaralanıyoruz, aldanıyoruz.. sonunda unutuyoruz mu .. hayır aslında ama yine aynılarını yaşıyoruz ya en çok buna şaşıyorum.. başka bir iş var bu işin içinde.. ben onu arıyorum.
Aslında doğru bir tespit.. çünkü kum aynı, deniz aynı, rüzgar ve dalga aynı olunca "aşina" ile başlayabilirdi o çümle.. ama serserilik vurgusundan yoksun kalabilirdi.. katkınız için içten teşekkür..