(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSTANBULU SEVİYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSTANBULU SEVİYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
16. Kadıköy Belediyesi TSM. Beste Yarışması final konserinde; dinlediğim, 12 finalist eser arasında, en çok beğendiğim ve yarışmada, kendi finalist bestemiz de olmasına rağmen, (Mektubunu yeni aldım - Aydın Tekindor) ''İSTANBUL'U SEVİYORUM'' isimli şarkı; sözleri ve bestesi ile benim favorimdi, birincimdi, ama tabii yarışma bu... Jüri tarafından mansiyon ödülüne layık görüldü, lakin bence önemli olan gönüllerde birinci olmak... Bu eser de onu başarmış olduğu için, bestekar ve güftekarını gönülden kutluyorum. O günden beri dilime dolandı, sürekli söylüyorum... :))))
Bu sitede sizin de olduğunuzu görmekten çok mutlu oldum. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Bazı müzisyen arkadaşlar seslendirmek için notalarını istediler. Repertuarlarına aldılar. Yarışmadan sonra verilen arada bir çok kişi sizin söylediklerinizin benzeri şeyleri söylediler. Kimi dedi ilk üçte kesin varsın, kimi dedi tebrik ederim birinci olduğun konuşuluyor vs. Fakat jüri son açıklamayı yaptığında mansiyon aldığımı öğrendim.
Benim için önemli olan İstanbul'a böyle güzel bir şarkıyı armağan etme imkanım olmasıdır. Ben inanıyorum ki halkın gönlünde bu şarkı taht kuracaktır ve bütün İstanbul sokaklarında duyulacaktır. Bu şarkının bunu başarabileceğine itimadım tamdır. Çünkü yazarken hissetmiştim. Jüri inşallah bir daha ki sefere daha farklı düşünür.
Sizin eseriniz de gerçekten bir harikaydı. Sizin şarkınız da benim dilimde kalmıştı doğrusu. Tebrik ediyor, başarılarınızın artarak devam etmesini diliyorum.
TSM arşivimize güzel bir istanbul şarkısı daha... Emeği geçenleri kutluyorum. Ben İstanbulu hiç ama hiç görmeden sevdim...
İSTANBUL VE SEN
İstanbul da sen vardın Sen de İstanbul. Adın aşktı… Her sabah; Vapur seslerine karışırdı kahkahalarımız Avrupa’dan Asya ya uzanırdık. Galata da balık ekmek Birde gün batışımı seyretmek Aşkı yeniden keşfetmekti.
Her gün âşık oluyordum İstanbul da sana Topkapı da tarihi aşklara karışır Tarih yazıyorduk baştanbaşa Cibali’nin taş döşenmiş Arnavut kaldırımlarında. Külhanbeyi olup, nara atardık Çiçek pasajında fal bakardı Çingene kızları.
Yerebatan sarnıcına para atıp dilek tutardık Kız kulesine çevirirdik sonra rotayı Beyoğlu’nda kanto yaptık Ardı ardına günü devirdik sabaha. Çamlıca’dan kucakladık İstanbul’u Kanatlarımız altında İstanbul’u sende sevdim Seni İstanbul’da.
Kutlu dileklerimle.
Çok Beğendim.
…………………. Saygı ve Selamlar…