(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hüznü Sirâyet.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hüznü Sirâyet.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Cennette kanatlarıyla seni kolluyor annen. Gerisi teferruat gibi olsa da ömrün, hayırlı günler göresin canım. Her zamanki gibi kat kat hüzünle taçlanmış şiirin. Sonsuz sevgimle...
Gözlerinde aksi bir derin hiçin, Kanadın yayılmış, çırpınmak için; Bu kış yolculuk var, diyorsa için, Beni de beraber al anneciğim! ...
Şu dörtlük... Bazen yüregi yanar insanın işte bu kısmı okuduğumda olan tam da buydu... defalarca okumuştum..ve bir kez daha hayran olmuştum Necip Fazıla'a...
Ve bu şiiri takdir ettiğim ve okumaktan zevk aldığım bir şairin güne düşen şiirini kutlamak için okumaya başladım...
Her şey gayet normaldir...Ama...
tenim toprağını özledi ruhum yolunda avare hazırla kefenimi / sana geliyorum rengi mavi olsun anne...
Bu son o kadar farklıydı ki... İşte defalarca okudum...
Yüreğine sağlık değerli şair...
Yazacak çok şey var... Amenna...
Ama tebrik edip saygı sunup Eyvallah demek en doğrusu galiba...
yaralı yürek korusunun asi'l düşlerinde buruk bir özlem tadıyken hayat yamalı pişmanlıkları kapatsak tenimize ne değişir en çok kendine yabancı değil miyiz zaten
diyorum ki ölelim iyisi mi boylu boyunca gökyüzüyle örtsünler bedenimizi
Nâr yüreğin öyle serçe ki biraz sıksan incir gül gibi serbest bıraksan uçup gidecek gibi. Kıymetin kıyametin olmasın o senin ahir değil evvel olmanı istiyor. Evvel ol gül ki o da gülsün sev ki o da sevsin
Âh kuş safı insan. Şiirler pranga gibi bir zincir gibi darp eder gönlü ama derim ki biraz nefes al inan daha da nefiss olacak herşey
güzel yüreğin tebessüm saçsın dilerim ömrüne.
ama hüzne rağmen pek bi Nâr/indi şiir. tebriklerim burada hem de ne kadar istersen o kadar ☺
ahh yetim bakışlım körükledin yine yüreğimin közünü..
hiç geçmeyecek ki bu sancı kapanmayacak bu yara..asla.. ... yine sözlerin sustuğu yerdeyiz işte.. ve ömür boyu susalım şairem.. sevgimle güzel yüreğine..
nereden doğuyor bunca acı
rahmi mühürledim o son ki ağlatan sancı..
Acılar arabeskli plakta kaldı artık..