Sırf için de anne’n var diye sebepsizce k’aralanır geçmişin kapısı bazen..
Güne üstü kapalı bir gece yıldızlar aya küskün bende hislerimin tetikçisine..
Şairi meçhul şiirlerle ve boğazımdaki kördüğümlerle kinimin sevgime koyduğu elle ne hazin yol almak yakın geçmişe.
Attığım her adım varacağım noktaya mesâfe artırırken gördüğüm her baykuş hayra yorumluyor şerri ötüşüyle. baykuşlar da sırdaşım bundan böyle yabani, alaycı gülüşleriyle.
Karşıma çıkan ilk durak hayatı yudum yudum zıkkımlandığım umuda kırkbir mum yaktığım sahibi meçhul mey’hâne aslında yegane sığınağım üstü kapalı hiserime ney’hâne.
Şuur altı şubat tadında, fuzuli mezelerle donanmış yine o eski masa çayıma rakı katan aşk ile gönlüme çay sallayan hevesler ucube kavgada ya beyhude heveslere koşacağım gecenin sonunda, ya da dingin kalacağım aşk’da.
Geçmişin sararmış yaprakları gözlerimden birer yaş olarak dökülürken umarsızca, beklentisiz omuz silkiyor zihnim bitkin geleceğe .
Sırrını çözemediğim iki nefes arası felsefede ürkekliğimle girdâbına saklandığım her köşe o sokak lambası şahidimdir ki yeminliyim artık ne sevmeye ne de.... -herneyse-
Dilim döndüğünce en az beş dilde ahlakım el verse söveceğimde nâfile.. -kadınım bir nebze-
Aldığım her nefes batıyor sol yanıma ellerim titriyor koynumda dudaklarım nikotin sarısı sonbahar gözlerimden yağmurlar d’üşüyor kanıyor usulca...
İçimde ki acıyla uyandığım sabahın ayazı soğutuyor geceden kalma yanan külleri acının sebebi belki aşk, belki hasret belki de içinde olmayı istemediğim amansız gâflet.
Penceremdeki umut kırıntılarıyla beslediğim güvercinler uyanmak istemediğim her günde teslim alıyor öfkemi zehrini düşmana akıtmış akrep kadar sakinim şimdi.
Aslında, ne gün doğuyor gecemin sonunda ne devran dönüyor, farkına varamamışım ama dünyam duralı hayli zaman oluyor..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şubat Tadında - Mayısa.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şubat Tadında - Mayısa.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hayat kovaladıkça bizi düşe kalka büyürüz kaçarken ve her düşüşümüzde bir darbe daha alır yüreğimiz. görmeyiz göremeyiz içimize düşen ateşleri bir de bakmışız ki dünya dönmüyor dönen başımız.
Her anne şiiri içimi acıtır .Herkese ve her şeye şiir yazabilirim,tabii canım isterse içimden gelirse yazarım .Bazen dalar giderim ,TSM eşliğinde çay yudumlarken öylesine iddiasız rastgele karalarım.Düş toplarım, masal anlatırım ,hikaye yazarım. Tanık olduğum vapur ve belediye otobüsü konuşmalarını kurgularım ama annem için hiç yazmadım yazamadım elim gitmedi.Bir başka vuruyor anne şiirleri.Çok farklı ama çok güzel bir anlatım tarzınız var.Çok beğendim .Yüreğinize sağlık.Sevgiyle kalın.
Eskilerden şiirler bazen ne kadar değerli oluyor değil mi? Hele içinde özel hatıralar saklıysa...Teşekkürler Nar, hatıralarına dair güzel bir şiiri paylaştığın için..
Bu arada ses ve seslendirme çok güzeldi,tebrikler..
hyatımda okuduğum ve dinlediğim en harika şiirdi. bir şiir ancak bu kadar güzel yazılır ve ancak bu kadar güzel okunur ancak bu kadar dokunur dinleyene ve ancak bu kadar götürür uzaklara kaybolduğumda mısralarında...
Her gecenin sabahi var oldugu gibi Her ic cokusunun tavan yaptigi yerde aydinligin yuzu vardir diye dusundum siiri okuyunca. Siirin alameti, selamet olsun dileklerimle; selam ve sevgiler sunuyorum..
kutluyorum
selam ve saygıyla