Eskiden hep sevdaların güzelliğine inanırdım... Oysa bakıyorum da şimdi şu kanayan yüreğine, Sevgiyle ağlayan iç sesinin hıçkırığını duyuyorum da Neden diyorum ben de senin gibi... Neden ki böyle umutsuz, sevdalar... Neden ki... Oysa her seher onun düşlerine dalarken Gözünü açtığında onu görmek, Onu yitirme korkusuyla uyumamaya direnen gözler Gecenin karanlığında uykuya yenik düştükten sonra açıldığında Sonsuzluğa davet o bakışlarla uyanmak… Ne güzel olurdu. Oysa bunlar düş ötesi... Yok… Sevdanın kalesi boş, Ne kadar yürek sızlatıcı Sahipsiz bir aşk masalının kahramanı olmak … Yaşayan bilir bunu. Onun yüreğinin içine girip de bir bakınmak, Acaba benden bir iz, bir anı var mı demek… Bir an, Tek bir an için.. Milyonlarca karanfili bırakmak vardı o yüreğe; Al kanlara karışsın da yanağı hiç solmasın diye. Sadece derin bir ah çekiyorum Şimdi sevda dediğinde dil Ve sana uçurtmalarla sevgimi gönderiyorum. Her bahar, gökyüzünde beni gör, Unutulmayacağını bil. Sen ister unut, ister unutma! Yeter ki gözlerindeki hayat ışığı, Gecemi bir yıldız gibi aydınlatsın, Razıyım... Bu, benim sevda masalımdı. Sen nasıl seversin, Senin sevda gerçeğin ne, Bilemedim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVDA MASALI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVDA MASALI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yasanmamis sey masal da olamaz ya. herkez dusuncelerinde, kendini kendine seviyor bence. alinmayin ustnuze. benim istedigim ask bu degill. severek cogalir ask. :))
"Yeter ki gözlerindeki hayat ışığı, Gecemi bir yıldız gibi aydınlatsın, Razıyım... Bu, benim sevda masalımdı. Sen nasıl seversin, Senin sevda gerçeğin ne, Bilemedim..."
Sevda masalı..!!!
Karanfil kokulu bir sevda ve sonrasında okunulası bir masal..
Keşke hepimiz aynı gözlüklerle görebilsekk sevdayı ve aynı tanımı yapabilsek sevgi adına, belki dinerdi sevda yanıklarımızın ılık sancısı. Güzeldi çok. Sevgimle...
Bir an, Tek bir an için.. Milyonlarca karanfili bırakmak vardı o yüreğe; Al kanlara karışsın da yanağı hiç solmasın diye. Sadece derin bir ah çekiyorum Şimdi sevda dediğinde dil Ve sana uçurtmalarla sevgimi gönderiyorum. yüreğinize sağlık hocam
Sen ister unut, ister unutma! Yeter ki gözlerindeki hayat ışığı, Gecemi bir yıldız gibi aydınlatsın, Razıyım... Bu, benim sevda masalımdı. Sen nasıl seversin, Senin sevda gerçeğin ne, Bilemedim !
Düş ötesi sandıklarınızın gerçeğe dönüşmesi dileklerimle tebrikler hocam.Hem sizin hem de sevileninizin gözlerindeki hayat ışığı, karanlık geceye seheri müjdeleyen zühre yıldızı parlaklığında olsun
herkez dusuncelerinde, kendini kendine seviyor bence. alinmayin ustnuze.
benim istedigim ask bu degill. severek cogalir ask. :))