(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şık bir duruşla, kuşatarak ülkemi En adil terazide verilmişken aşk hükmü İdam sehpasına iki gönüllü Birlikte çıkmalıyız ki Helal olmalı tenim ve hakkım.
Muhteşem tek kelimeyle harika dizeler sevgili Öznur dilenen sevda ve sevdalı tanımı o kadar güzel yansıtılmış ki dizelere başından sonuna kopmak mümkün değil üstelik her mısranın arkasında bir acaba sorularını sorarark o finaldeki muhteşem birliktelik tanımına ulaşıyorsunuz.. Yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
"Aşkınla dolalı beri, Bir yangın yeri çığlık çığlık kalbim Korunaksız bir serçe kadar titrek, kırılgan Sana düşense Kısmamak odununu ateşin, Baş ucuma asmak gölgeni Tutarak elimden sımsıcak, Koşmak alev çemberinin tam ortasına Şeytanın inadına."
öyle kırpmak hiç huyum değildi ama şiirin yüreğini söküp aldım buraya koydum sebebi de
çok söylenmiş sözlerden bıkkınlık diyelim.. böyle orjinal duyuş ve söylemleri özlemişim...
değerli always'in yorumunda aldığı o son kısmı yâni finali ben de çok beğendim ve zaten şiiriniz genel yapısı itibarıyla da çok güzel ve uyumlu...yürekten kutlarım...saygılarımla Öznur hanım...
Karasını kurutmalı mavilerimin
Devrini kapamalı hüznün renginin,
Çağını açmalı ışıltılı günlerin
Ağınla tutmalı gülücükleri, kıyıma taşımalı, çoğaltmalısın.
.............................
Madem ki geldin... adam gibi sevmelisin beni... yüreğimin hüznünü mavilere çalıp güldürmelisin.... deyiverdim bende
Güzel bir şiir. Ne istediğini neyi beklediğini bilen yürekten..
Tebrikler
Sevgimle