Ben sende emanetim bu gece Tanrı Misafiri belle.. Ağırla kendi bildiğince. İster sevdiğini söyle İster karşı koltuktan seyret Sofra da üç,beş kadeh Olsun İki de muhabbet... Merak etme sevdiceğim Bu gece çabuk bitecek.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben Sende Emanetim Bu Gece şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben Sende Emanetim Bu Gece şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben sende emanetim bu gece Tanrı Misafiri bil....... Ağırla kendi bildiğince. İster sevdiğini söyle.... İster karşı koltuktan seyret, Sofra da üç,beş kadeh.... İki de muhabbet..... Merak etme, Bu gece çabuk bitecek....
BİTERMİ CANIM... SEL OLUP DA TAŞIYORSAN MİLİ KALIR BİLİYORSUN
Kısa şiirler çok büyük ustalık ister, yeteneksizin yazdıkları kifayet etmez gönüller sulamaya, şiir olacakken güvercin niyetçilerinin minik manilerine dönüşür farketmeden. Sevgili dost kalem kalemin hiç susmasın düz yazıların gibi en kısa şiirlerin bile keyif katıyor yorgun yüreğime, teşekkürler..BİTMEYEN MUHABBETLER DİLİYORUM SEVDİĞİN YÜREKLE..
Ben sende emanetim bu gece Tanrı Misafiri bil....... Ağırla kendi bildiğince. İster sevdiğini söyle.... İster karşı koltuktan seyret, Sofra da üç,beş kadeh.... İki de muhabbet..... Merak etme, Bu gece çabuk bitecek.
Sende emanet olmak; Kalplerdeki hüzünlerle sevgiliye ram olmak,Seven gönlü sevgiliye teslim etmek haz verici bir duygu olsa gerek.Bir gece de olsa sevgiliye misafir olmak dünya malı ile ölçülmese gerek.Şiirinizle uzun bir hayatı atlatmışsınız.Kutlarım.Kısa ve öz olan şiirler bazen çiltlere sığamıyacak uzun bir hayatı simgeler.Saygılar efendim.Kucak dolusu sevgiler bizden.
bitmese