İnsan kendi kendin yine bilmedi Bir gün bile doğru yola gelmedi Hoşça kal diyecek vaktim olmadı İzimde dolanıp döndüm özüme Durani Kocaga
Boşluğa bakmayı sevmediğim için paylaştım...
Şiiri Değerlendirin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Veda şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Veda şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönülden yükselen sese ve değerli kaleme selam olsun… Severek paylaştım... Çok çok beğendim... ........................................ Saygı ve Selamlar.....
:( :( :( :( Çok üzüldüm doğruların adamı bir şiir silindi diye diyerlerinide silin demenize ve şiirlerin emeklerin silinmesine çok üzüldüm sizi burda görmek onur vericiydi keşke silinmeseydi emekler başarılarınızla gurur duyacağım inanın ALLAHA duaile saygılar hocam ...
ÇAKIRGÖZ PALANDÖKEN ÜNZİL tarafından 10/13/2016 7:39:24 PM zamanında düzenlenmiştir.
Anlam yüklü, anlatımı ustaca dörtlük çok şey anlatır gibiydi sitemler kime bilmediğim, vedanın soğuk esintisi dize dize üşüttü adeta..
Hecenin en güzel örneklerini okuduğum sayfanızı bomboş görmek beni üzdü. Aldığınız karara saygı duyuyorum Durani hocam mutlaka vardır nedenleri. İnşallah bir çözüm noktası da vardır ve siz değerli kaleminizi okumaktan mahrum bırakmazsınız bizleri.
Yürek sesiniz hiç susmasın Selam ve saygılarımla...
Günaydın Duygu hocam, yaptığım bir paylaşımı silmişler ve bende geri kalanları da silmelerini istedim, artık paylaşım yapmıyorum... İlginiz için teşekkürler... saygılar
Günaydın hocam, yaptığım bir paylaşımı silmişler ve bende geri kalanları da silmelerini istedim, artık paylaşım yapmıyorum... İlginiz için teşekkürler... saygılar
iyi akşamlar hocam, yaptığım bir paylaşımı silmişler ve bende geri kalanları da silmelerini istedim, artık paylaşım yapmıyorum... İlginiz için teşekkürler...