Sessizce, tebessümü incitmeden anneme ve tüm annelere..
Ah şuramda oğul veren ağrı kutsanmış acıların tecellisi boynu bükük yüzü göğe bakamayanların kahrı ensemde ilkbahar nemli tüm zamanlar sessiz koynumda anne
yeşil iğneli acılar bunlar sineye çekilmiş tersliklerin nakşı beynime hayır demek icad edilmediydi daha ondan şimdi dilimdeki kesiklikler
göğsümü yarıp alsalar seni ordan nefessiz kalsam anne bir fidanı gömseler içime kuşlara dal olsam konsalar kirpiklerime uyuşsam uyusam anne
bir de yalnızlık herkes yalnız anne şiirlere konu oluyor söz diye yazılıyor kimilerinde oysa anne oysa benim içimde ne zor bu bilmece
cenneti bağışlasalar durmam artık dünyada cehennemin diğer adı, herşey yalan riyada ezilen cümleleri temsil eder gibiyim klişe ağrılar içinde teselliler şiirler vs..vs..
bir volkanın lavını düşün küçük mavi benekli beyaz top büyüklüğünde acısı kocaman mayıs ayında daha da harlanan kor bir düğüm boğazımda patlama tehlikesine karşı terkedilen şehirler düşün anne içim öyle boş öyle ıssız kendime
ki beklerken d’inlerken hasretini biçare dilimden notası eksiliyor umut bestelerimin hayat sol vuruyor kâlbime beynim fa fikrlerim lâ’l oluyor herşey yetim eksikliğin de herşey hiç birşey oluyor yine de gelmiyor dönmüyorsun anne..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kutsanmış Ağrı (Anneme) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kutsanmış Ağrı (Anneme) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ustaca yazılmış mükemmel, anlam ve anlatımıyla annelerin fazlasıyla hakkettiği harika bir şiir okudum gönül sayfanızdan. Yüreğinize, emeğinize, kaleminize sağlık hocam. Kaleminiz daim, ilhamınız bol olsun. Sevgi ve muhabbetle...
Bu kadar güzel bir kurgu ve bu kadar güzel bir anlatım, ancak tebrik edilir. Annelerimize hasretle çok şey buldum şiirinizde. Emeğinize, yüreğinize sağlık, saygı, sevgi ve selamlarımla...
ALLAH var gam yok.Ne güzel bir söz değil mi?Söylerken bir serinlik ,bir huzur gelip konaklıyor hüznü mekan tutmuş yüreğimize.Hani yazmışsın bir satırında cenneti bağışlasalar durmam artık dünya da.Seni bilmem ama ben kokusuna razıyım cennetin.Hele ki görmek nasipse Mevlayı bir saniyesini istemem dünyanın.Ama bilmiyoruz işte;o kadar gaflet uykusundayız.İnşALLAH uykudan çabuk uyananlardan oluruz.İşte Nar_ı Çiçeğim ALLAH var gam yok.RAB BİM huzur versin güzel yüreğine.
gerçeklere uyanmak ve gerçeklerinde yanmak hayatın... Ömrümüze öremediklerimiz sökülüyor ilmek ilmek ciğerlerimizden... her acı bir kayıp...her acı tarifsiz...
tüm dünyayı alın gözlerimin önünden... BANA ANNEMİ VERİN ... o yeter bana...
:(
hüznüne ve acına yorum öyle zor ki :((
Rabbim rahmet eylesin annenize...
Ruhunda fırtınalar koparıyor insanın...yazılan şiir değil yüreğin kan / amasıdır bazen...