Koşarak yorulmadan, taşlı yolları aştın, Yolunu kaybedince, üzüldün hepten şaştın, Yapmadığın kalmadı ne diye dolup taştın, ..Yaşın başın alsan da, yürekte yerin asıl, ..Gel, çal artık sazını bunun adı son fasıl. - Gonca gül iken bir bak, gazel oldu bağların, Şimdi nerede kaldı kekik kokan dağların, Hani nerede şimdi ölülerin, sağların, ..Petek olup balsan da, yürekte yerin asıl, ..Gel, çal artık sazını bunun adı son fasıl.. - Uzaklarda yaşadın hergün hayale daldın, Hasta ederek beni neden ahımı aldın, Geçti ömrün baksana hüzün içinde kaldın, ..Gurbet ele salsan da, yürekte yerin asıl, .. Gel, çal artık sazını bunun adı son fasıl.. - Etrafında dönenler bir gün soluk almadı, Haydi tut ellerimden başka yolu kalmadı, Eriyip solmana da gönlüm razı olmadı, ..Yaptığınla kalsan da, yürekte yerin asıl, .. Gel, çal artık sazını bunun adı son fasıl.. - Bitmesin hayallerin, akan su dibin derin, Dinlendiğin ağacın gölgesi nasıl serin, Sakın düşme yollara elin ekmeğin verin, ..Altmışına gelsen de, yürekte yerin asıl, ..Gel, çal artık sazını bunun adı son fasıl..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SON FASIL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SON FASIL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Annelerin gününü kutlamak istemiyorum Annelerin hiç alamadığı bir dünya Istiyorum Annelerin ayaklarının altını öpelim Zira cennet orada ariyalim bulalım diyorum
Yürek sein hiç susmasın Yürekten kutlar Sayğyla selamlıyorum efendim
melek hanımefendi kaleminize o kocaman ana yüreğinize sağlık duygu dolu hasretlik kokan mükemmel bir sevda şiiri okudum ve dinledim..şiir ve yorum muteşemdi..kalemin susmasın değerli dost yürek gecenin yüzünde böylesine bir şiir okumk ve de dinlemek haz veriyor insana müziğin etkisi benim yüreğimi delipte geçti ya yorum..? muhteşem bir ses yorum yapan şaiire seygılarımı sunuyorum..selam ve sevgiler olsun dost yüreğinize efendim..sonsuz saygı ve hürmetlerimle iyi geceler diliyorum..hoşçakalınz efendim..
Fasıl geçerken sazlar, gözlerimiz birleşsin Sevdayı haykıralım, seslerimiz gürleşsin Seven yürek unutmaz, hafızaya yerleşsin ......Biliyorsun sevgili, nasıl sevdim ben nasıl ......Gel çal artık sazını, bunun adı son fasıl.................Aşık Lüzumsuz
Çok hoş bir şiir değerli kalem Kutladım yürekten, yalansız riyasız Gönlüne, ömrüne bereket Sağlıcakla
Hayat kendi ekseninde dönerken,biz insanlar sanırım sadece rüzgarında savrulmamak için Çevremizde sözüne güvenilir arkadaşlar,dostlar ve kalbimizi verdiğimiz yada verdiğimizi düşündüğümüz insanlardan öncelikle güven beklerken en yakınımız sandıklarımızdan sıkıntılar yaşamaktayız buda insanlara olan güven duygumuzu sorgulamamız gerekliliğini ortaya çıkarmakta. Yüreğinize sağlık saklı kentin sihirli kalemi şiirlerinizin ve yüreğinizin esintisi daim olsun.. Mükemmel ve samimi bir dille,aynı zamanda yürekten yazılmış bir şiir, sevgi dolu yüreğini gönülden kutluyorum değerli kardeşim Melek nice güzel eserlere.. Sağlık afiyet esenlikler diliyorum ..Nice paylaşımlara
Durak abi şiirime sesinizle canlılık verdiniz, Güzel yorumunuza ve şiirimi seslendirmenizden dolayı da çok çok teşekkür ediyorum. Selam ve saygılarımla.
Kutlarım.
Çok çok Beğendim.
………………………………. Saygı ve Selamlar…