ihanet furyası kokluyor iliğine dek her gönül doğarken gün çocukça bir coşkuyla o andır zahirinin kaygısı günden gelecek diye umut çarpık çalıyor renkleri oldum olasıya kara bir kalem var kara elin avuçlarında kötü bir yüreğin sinsi tavrı savuruyor gönüllere telaşı olup da olacağı ne ise hep mazlumlar eziliyor kanlı bir korku tırmandırıyor düz duvarı
kahpe bir gönlün acelesi vardır her daima yükünü tutarken daha daha diyen gözler ağız salyalarıyla fal taşı gibi açılır içlerinde çıkarın doyumsuzluğu yüzerken pervasız bir kasap gibi çalıp da dururlar bıçağı vurdum duymaz bir istemle tanır mı sanırsın amanı ve niyazı oynak bir zeminde tutabilir mi o minnacık eller göğe sığınmaktan başka neyi var ki bu halkın hele ki kan kusan bir makine ise o sapık haçlı bir başka faklı yaşanıyor hüsran geber demeyi mırıldanmak düşse de payımıza görülür ki biçarelik çok ayıp da bir yaşam
devir bunu gösterdi ya akıl başa gelir inşallah bir suçlu varsa ters kalışımızdır köklerimize batan bir güneş gibi sönüp de gittik boşu boşuna bir hikmeti de olsa bari aptal-lığımızın derdimize yeknesak bir düzlemde kaldık sessizliğimizden yıkılışımız değerlerimize hep ihanet ettiğimizden
geçmişte yaşanan çılgınlık kadar suç yükü bir boşluktan arta kalan nice saçmalıklarla sağalmaz bir çıban sarılmışsa bedenimize ve başımızı vurduğumuz hangi batı ise nifakları sokup duruyor içimize
bir sapıklıkta görünen ne varsa girdi yaşantımıza çarpık bir düzen içinde döndük sırtımızı aslımıza sır küpü imiş gibi sarıldık deli saçması olgulara defalarca yap boz tahtası edildik de durduk kobay olarak güdülürken ki doğrunun tam tersiyse bu demokratik denen batı toprağı doldurmuşlarsa çocuk cesetleriyle hani nerede isyan hele ki bıçağın kemiği yok saydığı akan bunca kandan saklı tutulan onca rezillikler ortaya bir bir ifşa edilirken
hücreleri iblis kanlı kokuşken beyin ve bedenleriyle satılık dönekliğin iliklere işlediği bir ortamda her şey görüldüğü gibi damgalı bir ruh taşıyor haramiler sömürgeci ruhlarıyla varsa da yoksa da Hakkın elinde sarılı ver huşu içinde ipine hükmünce güvendiğin o dağlar aslında birer fosseptik gibi onlar bilir bilmesine de rezilliklerini bir Müslüman onlarca ezelden beri hep yok sayılır adamdan güç yetmese de caniliklerine sen kendi özüne güven içte küçük görün sekte dıştan dev olduğumuzu bil en kötü halimiz bile bin birlerine yeter aslında korkmayıp Hakkın ipine sımsıkı sarıldığın anda gör cüsseni sen…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Kahpe bir gönlün acelesi vardır her daima... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Kahpe bir gönlün acelesi vardır her daima... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aslına sırtını dönenler bu kirli dünyanın çarkı içinde ezilip gidecekler. Gelenek göreneklerimizi inkar edenler ,sahtekarlığı, hırsızlığı olağanmış gibi görenler ve gösterenler bir gün yok olup gidecekler . Memleketimizi yaşanamaz hale getirenlerin ,kendi cehennemlerinde sonsuza kadar yanmaları yakındır Kadir hocam Ömrünüze bereket. Sevgiyle kalın.
Düşündürücü dizelerdi.Birlikten kuvvet doğduğuna inananlardanım.Allah,devletimize zarar vermek isteyenlere fırsat vermesin.Saygı ve selamlarımı sunarım.
Mazlumların ezilmediği bir yer varmıdır acaba üstadım çok güzel ve anlamlı eserinizi beğeniyle okudum kaleminiz hep yazsın inşallah ömrünüze bereket Kutlarım selam ve saygılarımla
hücreleri iblis kanlı kokuşken beyin ve bedenleriyle satılık dönekliğin iliklere işlediği bir ortamda her şey görüldüğü gibi damgalı bir ruh taşıyor haramiler sömürgeci ruhlarıyla varsa da yoksa da Hakkın elinde sarılı ver huşu içinde ipine hükmünce güvendiğin o dağlar aslında birer fosseptik gibi onlar bilir bilmesine de rezilliklerini bir Müslüman onlarca ezelden beri hep yok sayılır adamdan güç yetmese de caniliklerine sen kendi özüne güven içte küçük görün sekte dıştan dev olduğumuzu bil en kötü halimiz bile bin birlerine yeter aslında korkmayıp Hakkın ipine sımsıkı sarıldığın anda gör cüsseni sen…
Yazılacaksa böyle yazılsın tebrik ediyorum selamlar..............
Hak yerini bulacak zulüm ilk çıktığı adrese mahşerle geri döndü şimdi zalimlerin cehenemlerini yaşayacakları yaşattıkları kadar ceza çekecekleri dönem başladı. Hak yerini bulacak çünkü akıl ve vicdanını kaybetmemiş insanlar var hala...Kutlarım.
Susuyor, sustukça önce garibanın üstüne geliniliyor, seyrediyoruz Sustukça, sıra bir gün bize de gelecekmiş gibi düşünmüyor, geçmişi düşünüp sadece avunuyoruz.Tepkisiz bir toplum yaratan sistemi, zorbalığı, zulmü seyrediyor, uyanmıyoruz. Ola ki bir gün uyanırsak yitirilen değerlerin ne kadarı geri gelir., hem ülkesel, hem küresel, hem de ahlaki anlamda orası muamma. Oysa ki, elden gitmeden değerler korumayı bilebilsek, öğrenebilsek keşke.!
Aklımızdan geçenler benzer düşünceler AZAP hocam. Beğeniyle okudum isyan yükü yürek sesinizi, kaleminiz tercüman olmuş,kutlarım. Saygılarımla...
kötülük ve zulüm er geç çekecek cezasını üstelik. tesellimiz sadece sığındığımız İlahi Gücün bizlere bahşettiği sabır ve sükunet. değerli hocam kıymetli kalemini saygıyla selamlıyorum efendim. yüreğinize sağlık. en derin saygılarımla...
Bu kadar güzel dizelere ve anlamlarına ancak şapka çıkartılır Üstadım. Aslında '''nerede o eski günler''' diyeceğimize dönüp te yaşadığımız aile dramları ve sonuçlarına bakabilsek keşke. Nacizâne diyorum ki Ailesine sahip olan bir Millet düşmanların üstün olmasından hiç bir korku duymaz.Türklerin geçmişte Aile kavramı ne idi, şimdi ne durumda? Kahpelikler olacaktır elbette! Ama bütün mesele içimizden o aşağılanma ve yerini bilememe duygusunu atarak benliğimize dönmemiz gerekir! Yoksa adı üstünde '''düşman''' bize vız gelir! Allah u Teala bu Milleti uyandırsın ve özümüze dönelim. Yüreğinze sağlık. Her zaman olduğu gibi yine değerli mısralar dökülmüş o güzel gönlünüzden. Selam, saygı ve dualarımla.
Gelenek göreneklerimizi inkar edenler ,sahtekarlığı, hırsızlığı olağanmış gibi görenler ve gösterenler bir gün yok olup gidecekler . Memleketimizi yaşanamaz hale getirenlerin ,kendi cehennemlerinde sonsuza kadar yanmaları yakındır Kadir hocam Ömrünüze bereket. Sevgiyle kalın.