Dön sevgilim
Gücüme gidiyor inan canım sevdiğim ilk kez birine güvendim sevdim aşık oldum ve ona ait oldum şimdi yarı yolda kalmak çok ağrıma gidiyor senden sonra asla birini Sevemem aşık olamam güvenemesem yeniden ve olurda yarım kalırsa başlıcagım her yeni ilişki tüm günahı boynunadır bilesin sevdiğim ben seni kaybetmemek için elimden gelen herşeyin kat kat fazlasını yaptım ölüme bile gözümü kırpmadım kırılmak incilmek gurursuz olmak kücülmek inan hic biri umrumda değil artık kaç gecedir ağlıyarak uyanıyorum kaç gecedir sen uyurken şiirler yazıyorum mesajlar yazıyorum uyanınca okuyup Gülümse diye kaç gecedir ne yaptığını merak edip seni düşünüp sabahladım şimdi bunları biliyormusun acaba sevdiğim peki hic yerimde olmak istermiydin? Sahiden sende şuan bu acıları yanlızlıkları caresizlikleri yaşıyormusun sende çok iyi biliyorsun ben böyle değildim bu denli bir acı verdikten sonra söyle allah aşkına varmı kavuşmamızdan başka bir çare nasıl el verir için nasıl dayanır vijdanın inan düşünemiyorum bile yıllardır kollarımda mutlu uyuduğun sevdiğini nasıl yok saya bileceksin nasıl kıya bilirsin ben bu kadar karamsar mutsuz bu kadar umutsuz olmadım hayatımda hic bir zaman çünkü kimse beni bu kadar incitmedi bu kadar yerden yere vurmadı sen bana ne yaptın eğer sende bu gidişe bu ayrılığa pişman olacaksan ne olur yalvarıyorum hemen dön şimdi dön henüz bu aşk bu kalp seni severken hala özlüyorken hala sana sadece aitken bir başkasına ait olmadan ne olur sevdiğim geri gel şunu sakın unutma bazen pişman olmak için bile insan çok geç kala biliyor seni hala çok seviyorum ~~berivanım~~
|
Albenili hisli dizelerin okuyucuya şiirsel sevda sunuşu.
Kutlarım.
Beğendim.
………………………………. Saygı ve Selamlar…