Birileri birilerinin arkasından Onlarca sitem etmiş susmamış Çarparak çıktığı kapıya Tebessüm çiçekleriyle geri dönmüş. Birileri gideni karalamış Yine de kapısını açmış.!
Şaşırmıyorum artık maskeli balolara Öylesine izliyorum uzaktan Renkli dünyanın her karesinde İnsana dair hayal kırıkları ekiyorum Aklımın, akıl almaz hücrelerine.!
Çocuk yaşımın makyajsız Siyah beyaz anıları akıyor gözlerimden.. Mutlu yüzler, çıkarsız ilişkiler Zengin yürekli fakir insanlar vardı Kimsenin eli, kimsenin cebinde değildi Kimse kimsenin namusuna dil uzatmaz Kimse kimseyi sırtından hançerlemezdi.!
Yüreklerine sevgi tomurcukları ekilen Ufuklara sevdalı mutlu çocuklardık Büyüdük renklendi dünya, içinde kaybolduk Maskesiz yüzler, akçeyle aranır oldu.!
Hiç bir şeye şaşırmıyorum artık Arınmalıyım artık sahte yüzlerden. Yorgun zamanların belirsizliğinde Nisan yağmurunda yıkanmaya aday yüreğimi Gönüllü yalnızlığa mahkûm ediyorum.!
Maziden ıslık sesleri çınlıyor kulaklarımda Çocuk gülüşümün tebessümü dudaklarımda -Ne güzeldin ey insanlık.! diyorum. Ne güzeldiniz ey insanlar Kimler kirletti sizi.? Ya siyah ya beyazdınız.!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAŞIRMIYORUM ARTIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAŞIRMIYORUM ARTIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Annelerin gününüz kutlar Annelerin hiç alamadığı bir dünya Istiyorum Annelerin ayaklarının altını öpelim Zira cennet orada arayip bulalım diyorum Yürek sein hiç susmasın Yürekten kutlar Sayğyla selamlıyorum efendim
-Ne güzeldin ey insanlık.! diyorum. Ne güzeldiniz ey insanlar Kimler kirletti sizi.? Ya siyah ya beyazdınız.! Duygu Hanım, yukarıdaki mısralar benim yüreğimi sızlattı. Belki de bir çok insanın da yüreğini sızlatmıştır. Şiirinizi, zamanında okuyamamışım. Atlamışım herhalde. Zaten o malum mazaretim nedeniyle her zaman takip yapamıyorum. Atladığım, görmediğim kıymetler ve eserleri belki çoktur. Kusura bakıl masın diliyorum. Bu güzel eserinizde bir insanlık dersi veriyorsunuz sanki. Eskileri yadedip anıları tazelemişsiniz. Eskiler, yada bizim çocukluğumuz dönemi çok farklıydı. Ben çocukluğumun büyük kısmını köyde geçirdim. Kimse kapısın kilitlemezdi. Hatta kapılarını herkes açık tutardı. Hırsızlık gibi arsızlık gibi vs düzensizlikler yoktu. İnsanları mazilerine götüren bu muhteşem şiiriniz beni duygu ve geçmiş yıllarıma götürdü. Sizi yürekten kutluyorum.
Saygılar ve de selamlarımı yolluyorum. Allaha emanet kalınız.
Okuyan hisseden yüreğinize sağlık İlhan hocam. Estağfurullah kusur değil tabi ki, zamansızlık hepimiz için nedeni yoksa şiirsever yürekler her daim şiirle geçirmek ister boş zamanını biliyorum. Hele ki sizin çok daha geçerli nedeniniz varken aklımdan bile geçmez kusura bakmak Allah yar ve yardımcınız olsun. Şiirde insanlık dersi mi verdim bilmiyorum ama yürekten dökülenlerdi, benim gibi düşünen yüreklerin degerli yorumları bir başka anlam katıyor şiire. Okuyan gözlerinize, hisseden yüreğinize sağlık İlhan hocam. Selam, saygı ve dua ile...
Çok güzel... İnsanlığın geçmişini yad etmek,Geçmişteki masumiyet yıllarını hatırlamayı nefis dizelerle,anlamlı anlatımlarla sunmak çok güzeldi.Seçilen tema gayet güzel anlatılmış bu nefis eserde.Kutlarım yürek seslenişlerinizi,sevgiyle, saygıyla...esenlik dileklerimle...
Beğenilerek okunacak dizeler. Şiiri okuyan tekrar okuma isteği duyuyor. Çok çok beğendim. ........................................ Saygı ve selamlar...
Çocuk yaşımın makyajsız Siyah beyaz anıları akıyor gözlerimden.. Mutlu yüzler, çıkarsız ilişkiler Zengin yürekli fakir insanlar vardı Kimsenin eli, kimsenin cebinde değildi Kimse kimsenin namusuna dil uzatmaz Kimse kimseyi sırtından hançerlemezdi.!
Şaşırmasakta yürek hep hüzünleniyor acı çekiyor harika bir şiir okudum kaleminizde günümüzü anlatan
Hiç bir şeye şaşırmıyorum artık Arınmalıyım artık sahte yüzlerden. Yorgun zamanların belirsizliğinde Nisan yağmurunda yıkanmaya aday yüreğimi Gönüllü yalnızlığa mahkûm ediyorum.! yürek sesiniz hiç susmasın nice güzel eserlere inşaallah
isminiz gibi duygu doluydu yürek sesiniz değerli duygu hanımefendi.. beğeni ile okudum şiirinizi şiir ve şiire eşlik eden fon müziği harikaydı .. kalemin susmasın efendim..selam ve sevgilerle kalın, hoşçakalın..
"Hiç bir şeye şaşırmıyorum artık Arınmalıyım artık sahte yüzlerden. Yorgun zamanların belirsizliğinde Nisan yağmurunda yıkanmaya aday yüreğimi Gönüllü yalnızlığa mahkûm ediyorum.!" Çok güzel sözlerdi kutluyorum yazan yüreğinizi Kaleminiz daim olsun
ah ah şairem biz ne kadar şaşırmıyoruz desek de akıl sır da ermiyor doğrusu. en güzeli tüm olumsuzlukları görmezden gelip yine sığınmak İlahi Adalete ve sevdiklerimize. ki sevgi ne kutsal yine bizi bize kavuşturan tecellisi değil mi özümüzün? yüreğine sağlık can şairem. sevgimlesin her daim.
Böylesi durumlarda en güzeli gerçek sevenlerimize sığınmak Evet can şairem sevgi kutsalımız bizi bize kavusturan. Teşekkür ederim, okuyan gözlerine anlamlı yorumu esirgemeyen hisseden yüreğine sağlık. Sevgimle daima...
Annelerin hiç alamadığı bir dünya Istiyorum
Annelerin ayaklarının altını öpelim
Zira cennet orada arayip bulalım diyorum
Yürek sein hiç susmasın Yürekten kutlar
Sayğyla selamlıyorum efendim