Yakın zamanda genç denilecek yaşta amansız bir hastalık neticesinde, aramızdan ayrılarak hakkın rahmetine kavuşan kuzenime.
Hayatın zorluğundan acılardan bıkarak, Kurulan hayalleri düşünmeden yıkarak, Bıraktın derin yara ellerimi sıkarak, ..Çok’mu acelen vardı rabbim yanına aldı, ..Olanlar bize oldu, yavrular öksüz kaldı. - Fidana benzer idin, hep acıdan kaçardın, Hiçbir kimsem yok iken bana kucak açardın, Gülen gözlerin ile etrafa gül saçardın, ..Çok’mu acelen vardı rabbim yanına aldı, ..Olanlar bize oldu, yavrular öksüz kaldı. - öksüz kaldı yavrular seslerin duyan ağlar, Acının tarifi yok gözlerden yaşlar çağlar, Sevenlerin ardından üzülüp ciğer dağlar, ..Çok’mu acelen vardı rabbim yanına aldı, ..Olanlar bize oldu yavrular öksüz kaldı. - Sevgiyle bakar idin kimseye tutmazdın kin, Sıralı konuşurken yerin verirdin ilkin, Uyan artık uyuma kalk yerinden de silkin, ..Çok’mu acelen vardı rabbim yanına aldı, ..Olanlar bize oldu yavrular öksüz kaldı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖKSÜZ BIRAKTIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖKSÜZ BIRAKTIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sebepsiz ayrılıktır ölüm ,mazereti yok ,iki ağıt arası yaşamın sonuncusudur o yolcu sevenleri ağlayandır ,çok acıdır gidenin dönmeyeceğini bilmek .sabırlar diliyorum nurlar içinde yatsın ,saygı ve sevgiyle kal başın sağolsun kardeşim
öncelikle tebrik ediyorum melek hacam yürek sesiniz hüzünlü ve duygu dolu genç yaşta hakka yürüyenler her zaman acıklı olur .allah rehmer eylesin mekanı cennet olsun selam ve saygılarımla..
vahap ünsal tarafından 4/24/2016 10:59:46 PM zamanında düzenlenmiştir.
Başınız sağ olsun Melek hanım. Mekanı cennet olsun İnşallah. Diyecek bir şey bulamadım şimdi. Acınızı paylaşıyorum. Duyarlı yüreğinizden yansıyan eminim ki malum olmuştur. Rabbim başka acılar vermesin. Sevgilerimle değerli şairem.
Kurulan hayalleri düşünmeden yıkarak, Ardında hep tarifsiz acılar bırakarak, Yarım kaldı hayatın yürekleri yakarak, ,,Çok mu acelen vardı koşar adım gitmeye, **Öksüz kalan yavrular hasret kaldı gülmeye,
Kutlarım.
Beğendim.
………………………………. Saygı ve Selamlar…