Dost dost dediklerimiz yolumuzdan çıktı Elimizi verdiklerimiz kolumuzdan çıktı Ebedi sevgi gösterdiklerimiz mayamızdan çıktı Ben elimi attıkça ötelerin ortasına.
Aramaz sormazsın unuttun sanırım Kanın da bozukluk var fakat anlarım Bir ses ver uzaktan acep yaşar mısın Sesin şehlevend sesi avazın.
Her konu hakkında bir fikrin var Bu konu hakkında ne yazarsın Sen kullan diye o beynin var Ne için boşa atarsın.
Bence biraz Mozart dinlemesin Ruhun ferahlasın Fazla açması sesini O narin beynin yanmasın.
Benim kalbimde dağ kadardın Şimdi cürmük kadarsın Ararsan gönlümü hemen alırsın Yoksa sen buna mı bakarsın.
Yavaş yavaş vazcaymaya başladım Senden tabi ki tabii olamazsın Ebedi bir kapıydık biz Ardına bakmadan kaparsın.
Sana değil bunca sitem Benim kalbim bu anı beklemiş Bir oyuncak sepetiydi unuttuklarım Hepsini en altta gizlenmiş.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zararla oturan öfkeyle kalkar. III şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zararla oturan öfkeyle kalkar. III şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutlarım.
Çok Beğendim.
………………………………. Saygı ve Selamlar…