yansın kor olsun, severken; sevdalı yürek hasretten lime lime hüzne; dökülerek gerçek aşkla yanmak için; ruh ile sevmek candan öte; can olmak gerek...
olunca yürekteki aşk; karşılıklı bitirebilir mi ? kimse bizim aşkımızı sen; bende can, ben; can iken sende sevgiyi sonsuz ektik biz yüreğimize...
gönülsevdalı canına; akıl baştan firari kor kor yansa da, sevenlerin yüreği candan öte bekler canını; bilinir sevenin kıymeti özgecanda; bir can olmaktır niyeti...
ben seni gönlüme; aşkını ruhuma ektim bu sevda bana özel; sevdim ben çok sevdim geç değil; sevmek için, gitmek için hep olsada erken ben çok ciddiyim; canımda cansın derken...
şifa sunarım her an dualarımla; yaralarına karanlıkta bile yıldız olur yağar şifa’ sevgimle üzerine dokunur tek tek; ağrıyan yerlerine cantanem; şifanı Allah’im tez versin diyerek...
bircan olmayı nasip etti bize yaradan korkumuz yok sakınalım; gözümüzü karadan sevgimiz ersin murada; vuslat isteriz bizi yaradandan dünya gözüyle görmek olsun; inşaALLAH en güzelinden...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CANDAN ÖTE CANIMSIN ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CANDAN ÖTE CANIMSIN ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bircan olmayı nasip etti bize yaradan korkumuz yok sakınalım; gözümüzü karadan sevgimiz ersin murada; vuslat isteriz bizi yaradandan dünya gözüyle görmek olsun; inşaALLAH en güzelinden...
aşk üzerine yazılmış güzel bir uygulama yüreğin dert görmesin....
Bir büyük sevdanın yürek yangını. Alevler göğü sarmış gibi. Öyle büyük bir sevgi naksedilmis ki, sınırı sonsuzluğa giden. Şiir nehir misâli Şelâleler yapa yapa akıp gidiyor. Sevginin sevdanın sınırsız büyüklüğü ancak bu kadar güzel anlatılır. Dost yüregin kaleminden çıkan misralarla dile getirilmiş. Yürekten kutluyorum. harika bir şiir. Sevgi ve de sonsuz selamlar yolluyorum.
Kalminiz daim olsun