(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
" KUYULAR KAZIYOR " şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
" KUYULAR KAZIYOR " şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok teşekkür ederim Sema hanım beğeni ve nadide güzel yorumlarınız için sağ olun var olun okuyan gözlerinize beğenip yorumlayan değerli yüreğinize sağlık beni onure ettiniz sonsuz saygı ve hürmetlerimle...
Çok teşekkür ederim beğeni ve nadide güzel yorumlarınız için sağ olun var olun okuyan gözlerinize beğenip yorumlayan değerli yüreğinize sağlık beni onure ettiniz sonsuz saygı ve hürmetlerimle...
Çok teşekkür ederim Zeynep hanım beğeni ve nadide güzel yorumlarınız için sağ olun var olun okuyan gözlerinize beğenip yorumlayan değerli yüreğinize sağlık beni onure ettiniz sonsuz saygı ve hürmetlerimle...
Çok teşekkür ederim Zehra hanım beğeni ve nadide güzel yorumlarınız için sağ olun var olun okuyan gözlerinize beğenip yorumlayan değerli yüreğinize sağlık beni onure ettiniz sonsuz saygı ve hürmetlerimle...
Çok teşekkür ederim Mehpare hanım beğeni ve nadide güzel yorumlarınız için sağ olun var olun okuyan gözlerinize beğenip yorumlayan değerli yüreğinize sağlık beni onure ettiniz sonsuz saygı ve hürmetlerimle...
Çok teşekkür ederim Emin nur hanım beğeni ve nadide güzel yorumlarınız için sağ olun var olun okuyan gözlerinize beğenip yorumlayan değerli yüreğinize sağlık beni onure ettiniz sonsuz saygı ve hürmetlerimle...
Bu nedenle " Kalem aklın dilidir "," Dünyayı yönetenler;kalem,mürekkep ve kağıttır " demişler.Şairlerin de ağzı,dili ve gözü hatta en büyük aracı kalemdir.Yüreğinize sağlık.
Çok teşekkür ederim Müzeyyen hanım beğeni ve nadide güzel yorumlarınız için sağ olun var olun okuyan gözlerinize beğenip yorumlayan değerli yüreğinize sağlık beni onure ettiniz sonsuz saygı ve hürmetlerimle...
Çok teşekkür ederim Gülten hanım beğeni ve nadide güzel yorumlarınız için sağ olun var olun okuyan gözlerinize beğenip yorumlayan değerli yüreğinize sağlık beni onure ettiniz sonsuz saygı ve hürmetlerimle...
Çok teşekkür ederim Dilek hanım beğeni ve nadide güzel yorumlarınız için sağ olun var olun okuyan gözlerinize beğenip yorumlayan değerli yüreğinize sağlık beni onure ettiniz sonsuz saygı ve hürmetlerimle...