Dünün çıkarı bugüne çoktan bilemiş O soğuk kış günlerini andıran dişlerini Ve perişan olmuşluk hissi Bütün benliğinin önüne geçmiş.
Ne yapalım gayri hicret vaktin geldiyse Cihan sen de perişan olur Bugün mideler iyi bugün ekmekler sıcak İnsanlık senin hasetinden kahır olur.
Abdest alır dua bilmez Kafayı bulur iman bilmez Dava savunur ahkam bilmez İnsanlık bunun neresinde ?
Beş kuruş parası yoktur Ortaya çıkarıp sersin Bizde sanki altın çoktur Gelir gelir yersin
Borcun var ödediğin yok Uzaktan geçersin Beynin var aklın yok Sahi sen köpek misin ?
Zulmü alkışlamak bizim işimiz değil Haine asla boyun eğmeyiz Bütün hainliklerin taştı eğil Biz çok darbe yedik bunla düşmeyiz.
Her şeyi kafanda kurarsın Biraz Sokrates gibisin Her iyiliğin altında fitne ararsın Padişah olsan seni kimler sevsin.
Dolu tenekeye atılan tekme gibisin Boş durur boş bakar boş gelirsin İnsana atılan iftira gibisin Sen kovala da o yüz bulursa gitsin.
Dünya içinde bir masum çocuğum Senin bu cihan da nedir işin Bilyelerim,oyuncaklarım ve yolluğum İçin de nefret kalmış söyle hangisisin ?
Bize kafir demişsin Sana kafir demedim ben Bize çirkin demişsin Sana çirkin demedim ben Sahi bunca bulut ağarmışken gökyüzüne Ellerini açıp duada mıydın sen ?
Dostum,arkadaşım,her şeyim Sende mi kahpelendin Gözüne iki insan çarptı diye Hemen bize mi garezlendin.
Yatacak yerin çoktur Gel bize de misafir ol Yiyecek lokman çoktur Gel bize de rızk ol Lakin insanlık içinde yoktur Gel bize de insan ol.
Ayrılık üzümleri salkımlarını terk eder Adını değiştirip koruk derler Kalbimizde bir sevda seli Daha olgunlaşmadan yerler.
Hayalsiz gazete kağıtları Sevdalanmış kimlere Bir ölünün ağıtları Şimdi dillere kefere.
Gel meclisimize çoluk çocuk seni bekler Üstümüze sevgi bulaşmış otururuz Attığın adımlardan korkma bilmeyecekler Bir el versen sanki inceden yok oluruz.
Ey muhteşem insan Bakma çok uzaklara buradayım Zorlanmayız elbet biliriz lisan Gelmeyeceksen bakma öyle zordayım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zararla oturan öfkeyle kalkar. I şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zararla oturan öfkeyle kalkar. I şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.