Sevdalı bakışlardır, bir gönlü aşık eden Gözden akar duygular, kalbine oktur giden Aşk yalandır denir mi, yaşayıpta bilmeden Karşılık ver sevene, olma sakın kaybeden Gerçek bizim sevdamız, bırakıp bizi gitmez Biz gönülgönüleyiz, bizim sevgimiz bitmez.
Sarılsak hiç bıkmadan, hep el ele tutuşsak Dünya da nasip olsa, vuslatimiz kavuşsak Aşkım sonsuz diyerek, sevdalıkta yarışsak Çok seven benim diye, naz ederek kapışsak Gerçek bizim sevdamız, bırakıp bizi gitmez Biz gönülgönüleyiz, bizim sevgimiz bitmez.
Yürek sever göz görür, ruh’a dolar sevdalık Sımsıcak bir sarılsak, sanmayın yalakalık Aşka düşen yürekler, sudan çıkmış bir balık Boş konuşup durmayın, yapmayın kalabalık Gerçek bizim sevdamız, bırakıp bizi gitmez Biz gönülgönüleyiz, bizim sevgimiz bitmez.
Olmaz olan şeylerin, üstesinden gelerek Acisini azaltıp, dertlerini bölerek Çok severse bir yürek, herşeyimsin diyerek Gecesi gündüz olur, aşkı canda bilerek Gerçek bizim sevdamız, bırakıp bizi gitmez Biz gönülgönüleyiz, bizim sevgimiz bitmez.
Yasak olsaydı mevlam, kalbi aşık eylemez Kısmetimsin dedirtip, bizi bize meyletmez Mana var her bakışta, gözler yalan söylemez Yaz bana rabbim diye, el açtırıp diletmez Gerçek bizim sevdamız, bırakıp bizi gitmez Biz gönülgönüleyiz, bizim sevgimiz bitmez.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GERÇEK S E V G İ L E R; BİTMEZ ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GERÇEK S E V G İ L E R; BİTMEZ ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Yasak olsaydı mevlam, kalbi aşık eylemez Kısmetimsin dedirtip, bizi bize meyletmez Mana var her bakışta, gözler yalan söylemez Yaz bana rabbim diye, el açtırıp diletmez Gerçek bizim sevdamız, bırakıp bizi gitmez Biz gönül gönüleyiz, bizim sevgimiz bitmez."çok güzel dizelerdi..gerçek aşklar bitmez .... Umut dolu sözlerdi...yüreğinizden hüzün eksik olsun...gönül sesiniz susmasın... Sevgiyle kalın
Kafkasyalı Kafkasyalı tarafından 4/14/2016 8:44:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yasak olsaydı mevlam, kalbi aşık eylemez Kısmetimdir diyerek, bizi bize meyletmez Mana var o bakışta, gözler yalan söylemez Yaz bana rabbim diye, el açtırıp söyletmez Gerçek bizim sevdamız, bırakıp bizi gitmez Biz gönül gönüleyiz, bizim sevgimiz bitmez.
Yüreğine sağlık adaşım güzeldi şiirin. Sevgilerimle.
şiirde eksiklerimi az önce farkettim defalarca okudum ama gözümden kaçmış baştan iki kıtada birer satır eksik yazmışım biraz degişti şiir ekleme yapınca ama şimdi daha güzel oldu bence arkadaşım teşekkür ederim. sevgilerimle...
Sabrı olmayanlar ne kadar fakirdirler.—Shakespeare
.............................
Çok beğendim.
......................... Saygı ve Selamlar...