bastırılmış egonun derinliğinde gizli katışıksız ilkelliğin yalın hali id bende bir mendeburlarda bin misli!
fırsat düştüğü zaman kabarır yoğrulmamış benlik en hayvani hisleri ne din dinler ne iman pislik bende bir mendeburlarda bin misli!
bin dereden su getirir olmayacak işi dua ile bitirir her şerri hayırına yetirir(!) şer bende kir mendeburlarda bin misli!
durum vahim, ürkütücü düşü bile korkutucu kabaran çük, görünce deliği dinlemez büyük küçük şahlanır ibneliği; sapıklığın çapı bende bir mendeburlarda bin misli!
sözde dine imana sadıktırlar hakikatte sapıktırlar her türlü pisliği iyiliğin güzelliğin doğruluğun dinin içine oluk oluk akıttılar s/ululuk bende bir ise mendeburlarda bin misli(!)
çakaldır, tilkidir, sansardır yalancı, dolancı, simsardır kalmadı gayrı umarı her yerde çocuk istismarı onlar oynar her tür kumarı hak bende bir mendeburlarda bin misli(!)
elinde para, yüzünde kara kiri ta başından sapıktılar; ne duru sabunu temizler ne de hacışakiri; hayvanlıktan sabıktırlar, namus uzak doğuda; harakiri bendeki ar, mendeburlarda kir bin misli!
Şaban AKTAŞ 13.04.2016
Görsel: İlk Günah ve Cennetten Kovuluş "The Fall of Man and Expulsion from... Sistin Şapeli tavanında yer alan 9 temel freskten biri olan bu eser Adem ve Havva’nın yaratılışlarını resmeden eserlerden hemen sonra yer almaktadır.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MENDEBURLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MENDEBURLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.