(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bülbüle güle konmuş. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bülbüle güle konmuş. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Harika bir şiir okudum kutlarım Allah sağlık versin budur dileklerim Şiirlerimi utanarak ve sıkılarak eklerim Çünki burada ne üstatlar var Ben yedekte oynarım bütün Bütün şiir dostu dostları beklerim
Özen gösterilerek yazılmış kafiyesiyle sözleriyle uyum içerisinde olan muhteşem bir şiirdi kutluyorum duygu yüklü kaleminize ve yüreğinize sağlık tşk ler.Saygılar...
En sonra kanat çırptı da, yaklaş dı bekleyen, Tan vakti gönül verdi, kanat çırptı nâz-e_den, Aşk coştu seher vakti, sevinmiş di özleyen, Güller de domurmuş tu, sevinmiş de sevgiden.
... Ey güldeki bülbül, şuna naz etme korkuyor, Dallarda sekerken sana yan, yan kanat vurur, Olmaz diye nazlanma, yanıp geldi bekliyor, Sevmiş seni erkek, güle konmuş yanıp durur. .. Sayın, Yüksel Şanlıer. Sizin o değerli yapıtlarınıza yorum yazmak kolay bir şey değil. Her gün sayfanızı açıp şiirinizi okumamızı bile başlı başına bir yorum olarak kabul et. Eserlerinize ve size saygı ve sevgilerimizle...
En sonra kanat çırptı da, yaklaş dı bekleyen, Tan vakti gönül verdi, kanat çırptı nâz-e_den, Aşk coştu seher vakti, sevinmiş di özleyen, Güller de domurmuş tu, sevinmiş de sevgiden.
Elinize ve yüreğinize sağlık,güzel ve değişik bir şiir okudum,saygı ve selamlar...
En sonra kanat çırptı da, yaklaş dı bekleyen, Tan vakti gönül verdi, kanat çırptı nâz-e_den, Aşk coştu seher vakti, sevinmiş di özleyen, Güller de domurmuş tu, sevinmiş de sevgiden. HOCAM SİZİ & BU GÜZELDİZELERİNİZİ TEBRİK EDİYORUM GÜZELDİ SAYGILAR
saygı ve selamlar