(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gül-kül-kul şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gül-kül-kul şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaratılmış olmak kul olmak için kafidir.Ve kim ne yaparsa yapsın kulluktan öteye geçemez. Geri kalan eylemler kölelik olur.Ve insan kölelikten sıyrılınca kulluk makamını fark eder. Bu akşam cümle şiirlerinize misafir oldum sessiz sedasız gitmekte istemedim sanırım. Kaleminizi özeliniz den biraz uzak tutarsanız eminim çok güzel şeylere imza atabilirsiniz. Hayırlı akşamlar. Sevgi ve Selam.
Elbette salih ve ihlaslı dua gerektir ama, bana sorarsanız kimin kul kimin değil olduğunu yaradan bilir.Kimi reklam yapar bağıra bağıra söyler , kimi kalpten yapar...Hangisinin yaradan katında ne kadar değerli olduğunu Allahım bilir. Kutlarım uyarıcı sözünüzü. Saygıyla.
Bu akşam cümle şiirlerinize misafir oldum sessiz sedasız gitmekte istemedim sanırım. Kaleminizi özeliniz den biraz uzak tutarsanız eminim çok güzel şeylere imza atabilirsiniz.
Hayırlı akşamlar. Sevgi ve Selam.