Yürek çağrısı bir seldir durulmaz ki sana gelmeye dair.... Gönül Mahçup acemiyse çözülmez bir kördüğüm içim Daha sen ne bekliyorsun ? Onuruma yaşamın....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜREK ÇAĞRISI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜREK ÇAĞRISI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yürek çağrısına varmayan bir güzel kızın, zamanında uğrattığı yaşam dolu güzelliklerin, anılarda kalması... şu an ki halimizle bize her şeyi özletiyor. o kadar çok özlüyoruz ki, zamanında onunla yaşadığımız en güzel vakitler, tatlı gülen tebessüümleri aklımızın en derin köşesine kazınmış. o günlerden kopamamaktayım. koptukça yaşamamaktayım. "kaldı da oralarda kaldı aklım" siz değerli üstadlarımın şiirlerine hiç bir yorum yapamayacağım. adeta türkçemi kaybetmiş dilsiz, çıkmaz sokakta durgun bir hal alan, "kaybolan çocuğa" dönüştüm. artık dilimdeki türkçe'yi, her şeyimi ve her şeyinizi kalemimden işiteceksiniz. ...elinize sağlık.
Yürek çağrısı bir seldir durulmaz ki sana gelmeye dair.... Gönül Mahçup acemiyse çözülmez bir kördüğüm içim Daha sen ne bekliyorsun ? Onuruma yaşamın....
bir damla şiir ama yürekte okyanus oldu saygılar yüreğine sağlık...