(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OFLU YORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OFLU YORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yağsın taşlar kayalar sırtımızı verir eyvallah deriz. Edebiyat eleştirilmeden gelişir mi? Olsun ki yanlışlar silinsin. Bu yol da yiyeceğimiz çok taş var. Öğrenmenin sınırı da yok. Fazla havaya girmeye gerek yok :) Off of
:)))) epey oflu bir paylaşım olmuş. Oflasak da, poflasak da... imam bildiğini okuyor işte :) Önceleri kızıyordum, çok kızıyordum. Artık ben de bırakıverdim ipin ucunu. Söylenen söylendiği yerde kalınıyorsa, kalmakla kalmayıp üstüne çok bilmişlik yaftası da yapıştırılıyorsa ne desek boş.Ben teşekkür ederdim. Minnet duyardım hatamı, kusurumu söyleyene. Kimse kendine tam objektif bakamaz. Ne kadar iyi niyetli olursa olsun, mutlaka kendinden yana çıkan yanı ağır basar bir şekilde.Durum böyle olunca ...
Kimseye eleştiri yapmaya gelmiyor, adam gazeteci olmuş, belki sarhoş belki ayık yazmış bir şeyler, yazdıklarına karşıt görüş sunma olanağı yok(!) Yazdığım yorumu silmiş, öyle bartılı bir eleştiri de değil hani, ne dersin bu adama , Hem de Taraf gazetesinde yazım yayınlandı diye hava atıyor Facebook'ta!Tamam da içeriği kof olunca şişinmenin anlamı ne, eleştiriyi kadır(a)mayacaksan, gazeteciyim diye şişinmeyeceksin o zaman değil mi?!
Diyalektikten, doğadan, gözlemden habersiz nasıl bir dünyada yaşıyorlar... Sağcılığı solculuğu bırakmış futbolculuktan ahkâm kesiyor. Kızıdırdı beni çok ve sayfamadan sildim adını ben de...
Sonuçta o öfke ile bu kısa şiir çıktı Şükran hanım; yorum ve katkınız için canı gönülden teşekkür ederim...
Kalemin susmasın
____________________________Selamlar