bir güzel yürek; bir güzel yürekte aşkı bulduysa eğer acı, tatlı, özlem, keder imkansız olsada herşeye değer bir insan severse; canından çok sever...
yürek; yüreğe dokunmuşsa eğer göz göze bakmasa el ele dokunmasa da gerçek aşklar kalpte başlar ruha kadar gider önce kendine itiraf eder her insan sevdim ben onu demeyi meğer ne yazık ki; imkansız sevdalar başımızı çaresizce eğer...
sevmeye geç kalmışsak zamanımız azalmışsa bedenimiz ihtiyar; sevgi dolu kalbimiz yaşlanmışsa elimiz havada dilimiz dua’da kucaklarız; aşkımızı, sonsuza; ölmeyen ruhumuzla...
Allah sev deyince sever her insan yaprak bile kıpırdamaz o izin vermeden bir hayır var içinde sev diyorsa hislerin nasip etmeyeceği şeyi hayal ettirmez bile ve nasip, kısmet, hayırlısı, denmeli elbette...
zordur sevmek; seviyorsan eğer dönme eşikten insanın sevdalısı bulsa onu doğduğunda uyuduğu beşikten sabır deyip beklese inanarak nasipten zengin kız; fakir oğlan, fakir kız; zengin oğlan demeden insan severse gerçekten, her koşulda sever yürekten...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNSAN SEVERSE ; YÜREKTEN SEVER ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNSAN SEVERSE ; YÜREKTEN SEVER ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevmek rabbin kullarına bir lutfudur.. Sevmek yakışır insana herşeyi herkesi. Umutsuz olsada sevdamız devam ederiz sevmeye.. Kutluyorum sizi Çok güzel bir eser olmuş... Sevgiyle kalın
Kafkasyalı Kafkasyalı tarafından 4/5/2016 11:47:22 AM zamanında düzenlenmiştir.