(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İzlerin Yok şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İzlerin Yok şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayatın güldeki anlamı Kırmızı ve mavi gül aşkı iki kişiliktir BEDEN +NEFS sarı gül solmaktır HİÇLİK beyaz gül ebedi diriliştir RUH siyah gül aşktır GÖNÜL, bulana aşk olsun
Hatıralara vedamda ,ahım kaldı Ben vardım Sen vardın Aylar geçti sen yoksun Yarım kalmışlıklarda İzlerini bulamadım Yalnızlığım fısıldadı Oyun bitti .........Yaşamın üç perdelik bir oyun olduğu gerçeği öylesine bir anlam bulmuş ki dizelerde, etkilenmemek ve alkışlamamak olası değil. Hele de bir yerlerde "ahın" kalması sanırım yokluklarda daha da bir etkili oluyor oyunun bitiminde. .....Kulağınıza gelen fısıltıların size mutluluk hissettirmesini diliyorum. Sadece ve sadece mutluluk diyorum. ....Bu mükemmel dizelerin altına baharın en güzel çiçekleri ile birlikte selam ve saygılarımı bırakıyorum. Hoşça kalın, mutlu kalın.
......Lütfen kendinize haksızlık etmeyin. Şiir duyguların dizelerle ifadesi ise eğer, duygular daha nasıl anlatılabilir ki? Şiirlerinizdeki duyguyu hissederek okuya bilme olanağı yaratıyorsunuz okuyanlara. Ben de asla iltifat etmiyor, okuduklarımı ve hissettiklerimi ifade ediyorum şiirleriniz hakkında. .....Sevgiyle saygıyla ve hep şiirle kalın.
Sizin bu güzel yorumlarınızı okumak için elimden gelse hafta 7 şiir yazacağım fakat nerde o kabiliyet bende hep söylüyorum anladığım bildiğimden değil sadece kalemimle oynuyorum Hülyaca bendende selam saygılar
güzel yüreğinizde dökülen duygularınızı imlik,imlik dokumuşsunuz sizi yürekten kutluyorum ve devamını diliyorum kısa ve öz tebrikler sevgiler güzel insan....
Duygu yüklü sözler, yüreğinize sağlık değerli gönül dostu güzel insan…
Kutlu dileklerimle.
Çok Beğendim.
…………………. Saygı ve Selamlar…