(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yağmur Ellerin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yağmur Ellerin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşık olmamaya aşık oldum ben, hemde birşeylere aşığım derken, ne kadar acı birşey aşık olmak, ne kadar kötü birşey. insana bu kadar güzel şeyler yazdırır, ama onu mutlu edemez, işte böyle aşka, aşık olmaya değmez.Yer yüzünden yukarı 483 kilometre sonrasında ki bu evren, saman yolu ve galaksiler, ver her birinden milyarlarca varken, aşık olmak olmayacak şeye, bu hayatın sana ettiği en büyük küfür olurdu bence. ama bu şiirin çok da önemli bence, hemde çok. tebrik mi etsem teşekkür mü bilemedim, senin şiirinden sanırım daha uzun bir yorum yaptım, ilk olarak tebrik ederim, son olarak da teşekkürler.
Her ne kadar bir kaç cümleden ibaret kısa bir şiir gibi görünse de, yaşanması bir dünya dolusu yara bırakıyor içimizde. Belkide uzun yıllar gerekiyor geçmesi için. Sevgide yolların ve uzakların ya da imkansızlıkların hükmü olmaz derler. Aslında mesele yokluk olunca kalp dayanıyor kapıya.
Çok beğendim çok değerli bir eser düşürmüşsünüz güzel sayfanıza. Sizi gönülden kutlarım.
Yalanı masal sanmak. Ne güzel betimleme..Avutulmak değil mi, geçen zaman dilimimiz de. Ya birileri, ya da kendi kendimizi kandırarak. Yaratıcılık önemli şiirde. Yoksa, konular hep aynı neredeyse... Kutlarım, yüreğinize sağlık. Selamlar..
Yer benim,gök senin Renkler ikimizin--------------evren; yer'siz de olmaz,gök'süz de olmaz.Renkler kollektif alan.Aşk sensiz ve onsuz olmaz,olur sa hayat bulmaz.Yüreğinize sağlık. Selamlar.