(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÂFİ DEĞİL İBÂDET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÂFİ DEĞİL İBÂDET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kardeşim yüreğin dert görmesin,çok güzel özetlemişsin, Gerçektende körü körüne ibadet etmek doğru olmaz önce sevmek sevebilmek gerekir bunun soncunda ihlaslı bir ibadet ve güzel bir ahlak kendiliğinden çıkacaktır... Tekara tebriklerimi sunuyorum yüreğin dert görmesin...
Buna enzer bir beyitinize daha yorum yapmıştık biz okuyucular, hemen hemen içerik aynıydı...
İslamın bir çok temel değerleri vardır bu temel değerlerin aksatılmadan kuranın ışığında hayatımıza empoze ederek ibadet ve taatlerimizi gerçekleştirirsek inşallah hakka layıkıyla kulluk etmiş oluruz..
İki mısralık kısa bir beyitin derin manalar içermesi sizin kaleminizin gücünü aynı zamanda bilgi birikiminizin çokluğunu gösterir kutlarım eseri ve usta kalemi TEBRİKLER..
Selam ve muhabbetlerimle...Allaha emanet ol..yudumyunus
Güzel ahlâk icab eder budur İslam’da âdet.
çerçeve edilmesi gerekn muhteşem söz,tebrikler.