Yürek ağlayınca gülmek mi olur, Dertlerle dolunca can nasıl solur, Yapmayın yıkmayın yurdumu n’olur, Yağan yağmur değil oluk oluk kan... - Yanıyor yurdumun bin bir doğrusu Ciğerler kanıyor , ne çok ağrısı Saklı kaldı kalpte barış çağrısı, Yağan yağmur değil oluk oluk kan... - Yollarına tuzak kurmuş bedbahlar Getirmedi bize güzel sabahlar Yiğidime yoldaş oldu eyvahlar Yağan yağmur değil oluk oluk kan... - Yiğidi yolladı ana babası, Bahtini bilmedi bu da cabası, Canı yanar yanar bahtı karası, Yağan yağmur değil oluk oluk kan... - İstiklal Marşı’mın ilk sözü nedir KORKMA dediklerin şimdi nicedir! Sen kimsin ki rezil ,soyum yücedir Yağan yağmur değil oluk oluk kan...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAN YAĞMURU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAN YAĞMURU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"İstiklal Marşı’mın ilk sözü nedir KORKMA dediklerin şimdi nicedir! Sen kimsin ki rezil ,soyum yücedir Yağan yağmur değil oluk oluk kan"...
Emperyalist uşakları her zaman hainliklerini yapacaklar.Önemli olan bu ülkeyi sevenlerin karkmadan,yılmadan bu güzel vatanı savunmaları önem taşımaktadır.Şairem,vatan sevgisi dolu yüreğinize sağlık..
Yiğidi yolladı ana babası, Bahtini bilmedi bu da cabası, Canı yanar yanar bahtı karası, Yağan yağmur değil oluk oluk kan... - İstiklal Marşı’mın ilk sözü nedir KORKMA dediklerin şimdi nicedir! Sen kimsin ki rezil ,soyum yücedir Yağan yağmur değil oluk oluk kan...
emeğineve yüreğine sağlık dost gönül sesin hiç susmasın...
tek kelime ile mükemmel bir şiirdi yürek sesiniz var olsun melek hanım.barışa gidenleri vurdular ankara da. barışa gitmekte suç oldu bu ülkede türk bayrağı açmakta.konuşmakta.suç eleştirmekte.nerede yaşıyoruz unuttuk çıkıp istiklal marşımızı okusam meydanda.polis biber gazı sıkar benim üstüme. ışit li militan katliam yapıyor benim vergilerimle giden silahlarla onlara başbakan diyor ki bunlar.kafaları karışmış müslüman topluluğu..?bak bak bak yediği naneye bak birisi çıkıyor sözde förtleydi doksan yıllık enkazı kaldırdık...?bu nasıl bir gidişat bu nasıl bir zihniyet.neyse yine ben vitesten atmadan.sizden özür dileyerek susayım...kalemine o kocaman yüreğine sağlık değerli kardeşim.selam ve sevgiler bıraktım buraya sonsuz saygılarımla efendim..
vahap ünsal tarafından 3/22/2016 11:08:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bu necip Millet bu terör belasının da üstesinden gelecek güçtedir.Yeter ki başımızdakiler o kararlılığı göstersin. Güzeldi şiir değerli kalem Gönlüne, ömrüne bereket Allaha emanet olasın, sağlıcakla kalasın
İstiklal Marşı’mın ilk sözü nedir KORKMA dediklerin şimdi nicedir! Sen kimsin ki rezil ,soyum yücedir Yağan yağmur değil oluk oluk kan...................tebrikler efendim
muhteşem güzellikte bir şiir okudum bu değerli sayfanızda.yürekten kutluyorum şairem.öyle güzel doğrular akmış ki kaleminizden bizimde payımıza bu güzel kalemi alkışlamak düştü.tebrikler ve çokça sevgilerimle..
Savaş deyip geçmeyin acının ızdırabına Eyyübün sabrı gerek hatta kendini unutup kerrarı Haydar gerek hatta Hamza olmak gerek sineni siper edip ... Rabbim her şehidlerimizin mekanını cennet eylesin. Peygamber efendimizi kendilerine komşu etsin bizlere emanet bıraktıkları bu kutsal davayı Allah sevgisini,din sevgisini,peygamber sevgisini Millet sevgisini,vatan sevgisini,bayrak sevgisini,ecdat sevgisini,ar sevgisini,namus sevgisini insanlık onurunu,bizlerden sonra ki kuşaklara da aktarmamızı nasip ve Müesser eylesin amin Değerli kardeşim mevlam senide inşallah bu duygularından dolayı cennet ile mükafatlandırsın Kalemin kelâmın daim olsun inşallah..Sevgi saygılarımla
batu_41 tarafından 3/22/2016 6:31:40 PM zamanında düzenlenmiştir.
KORKMA dediklerin şimdi nicedir!
Sen kimsin ki rezil ,soyum yücedir
Yağan yağmur değil oluk oluk kan"...
Emperyalist uşakları her zaman hainliklerini yapacaklar.Önemli olan bu ülkeyi sevenlerin karkmadan,yılmadan bu güzel vatanı savunmaları önem taşımaktadır.Şairem,vatan sevgisi dolu yüreğinize sağlık..
_____________________Selam ve saygılarımla..