Hâk, sevmiş de yaratmış; asıl gerçek bu işte! Sen kalk ‘’yakar ha’’ öğret daha küçücük yaşta. Gel millet şaşırmasın böyle olursan hoca; Korkulu rüyâ kulda akıl koyar mı başta?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AH HOCA AH!!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AH HOCA AH!!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinize sağlık Hocam,Dinimiz sevgi ve merhamet Dini'dir.Çocuklar bir çiçektir onlara sevgi ile yaplaşırsak,bir şeyler verebiliriz."Ağaç yaşken eğilir"Atasözünüde unutmamak lazım,Çocuğa küçüktür kafasını Dini şeylerle karıştırmıyayım diyen Anne ve Baba büyüdüğünde" ben Özgür'üm kimse bana karışamaz diyecektir."saygı ve selamlar...
36 yıldan buyana Almaya'da yaşıyorum, mesleğim çevremdeki yaklaşık 7000 Türk kökenli aileleri için sosyal danışmanlık ve eğitmenlik. Türk-İslam cemiyetine de üyeyim. Mesleğim icabı arada bir hoca efendilerin çocuklara verdiği hafta sonu Kuran kursu derslerine iştirak ediyorum.
8- 18 yaş arası çocuklara ''Allah ve inanç'' kavramlarını sevgi dolu sözlerden ziyade korku yaratacak kelimelerle aktardığına tanık oldum. Bu durumun da çocuklar üzerinde olumsuz etki yaptığını ve bu çocukların bazılarının dinî eğitime rağmen yetişkin yaşta zorbalık, taşkınlık, itaatsizlik gibi durumlara düştüğünü üzülerek saptıyorum. Cezai durumlara düşen gençlerle yaptığım eğitim ve terapi çalışmalarında bu konunu sık sık dile getirildiğine üzülerek saptadım. Gerek görev icabi, gerekse vicdani ve insanı sorumluluğum gereği hem yurttaşlara hem de hocalara durumun ciddiyetini izah ederken, bu konuları da sizlerle kısa dörklüklerle paylaşmak istiyorum. Çevrenize bir göz atın, aynı durum şu an Türkiye için de geçerli.
Atalar ne demiş: Birisine kırk gün deli deyin, deli olur.
Selam ve saygılar
Kederli tarafından 3/27/2008 1:45:51 PM zamanında düzenlenmiştir.