Ve dün günaydın diyenler Bugün bakamamış oldular ya güneşe...
Yeryüzünün bilmediğimiz pek çok yerinde Ölümler var... Hastalıktan, kazadan, intihardan, cinayetten Belki hepsine bir toplumsal açıklama gelir Ya da psikolojik ya da tıbbi falan... Ama korka korka yürümekten uzaklaşıp Güvenmeyi öğrenirken yeniden, Böyle sinsice, hunharca yok oluvermek Yakışmıyor o gül yüzlere Yani yakışmadı...
Ardında o ani yok oluşu açıklayamayacağımız Şaşkın, ürkek ama bazen demir yürek Bir çok in-san kalakaldı öyle...
Ölüm bile bazen güzel olmalı Hatta insan gideninin saçlarını okşamalı Son bir buse kondurabilmeli, Görüşeceğiz gene bir yerlerde, diyebilmeli...
Şimdi... öyle kalakalmak var... Şimdi... yumruğun içine gözyaşı saklamak var.... Acıyla dans mı edeceğiz Gelsin varsın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Acıya Bakış şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Acıya Bakış şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ölüm bile güzel olmalı. Çok haklısınız zaten ne demişler BİR ÜLKEDEKİ İNSANLARIN YAŞAM KALİTESİ İNSANLARIN NASIL YAŞADIKLARINA DEĞİL NASIL ÖLDÜKLERİNE BAKARAK ANLAŞILIR'' Şiir derin derin düşündürdü beni bu noktada . Güzeldi