Kayıyor ellerimizden kayıyor koca vatan. Ölüyor insanlarımız bir sebebi olmadan. Bir koşturma,bir kaos endişeli her insan. Bir ses yankılandı bugün İstanbul semalarından. Acı hissedildi yine on bir şiddetinde Ankara’dan. Ve yine aynı cümleler dökülecek aynı dudaklardan. Kınıyoruz diyecektir bakıp da takmayan bakan.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bakıp da Takmayan Bakan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bakıp da Takmayan Bakan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hiçbir yere kaymaz vatanımız. Panik yok. Korku yok. Onların istediğini vermeyeceğiz .Ne alışacağız, ne korkacağız. Gün günlere gebe... mevlamın da vardır bir hesabı elbet... Elbet...Kanı dökülen masumların ahının vebali var...
Keşke sizin kadar iyimser olabilsem ama ne yazık ki çerçeveden görünen tablo bu kadar güzel değil. Bu ülkede eğitimden sağlığa emniyetten adalete hatta spora kadar hiç bir sistem doğru işlemiyor çarklar düzgün dönmüyor ne yazık ki. Beni kimse bu ülkede adalet var, özgürlük var, demokrasi var, huzur mutluluk barış var... masallarına inandıramaz. Bu ülkede son zamanlar yerine getirilmeyen vaatler, insanlarda hiç uğruna ölme korkusu, iktidarda sıfırlanamayacak kadar çok dolu ayakkabı kutusu, acı gözyaşı bitmek bilmeyen hüzün sansür ve tabiki kınama ... diye devam eden sürüsüne olumsuz madde. Kısacası boğazına kadar pisliğe gömülmüş bir topluluk. Bu ülkenin gençlerinden birisi olarak ne dünyada ne ahirette hakkımı helal etmeyeceğim 2002 yılında ülkenin bu hale gelmesinin temellerini atan mimarlara. Bu ülke insanının titreyip kendine gelmesi ölüm uykusundan acilen uyanması gerekli yoksa gelecek daha da karanlık.
Hiçbir yere kaymaz vatanımız. Panik yok. Korku yok. Onların istediğini vermeyeceğiz .Ne alışacağız, ne korkacağız. Gün günlere gebe... mevlamın da vardır bir hesabı elbet... Elbet...Kanı dökülen masumların ahının vebali var...