Kader yazgısı mıdır iradeye yenilmek Suretine baktıkça üşüyorum Mehmedim! Yaşadığım çöllerde her an sensiz anılmak Vuslatın hayaline düşüyorum Mehmedim!
Ne zaman duyguların yükselsem zirvesine Gözlerim kan ağlıyor el alemin nesine Cümle alem geldi de bu garibin yasına Hicranın kuytusunda pişiyorum Mehmedim!
Ha bugün, yarın deyip avuturken kendimi Şu üç günlük dünyada bulamadım dengimi Hangi kula inansam bozuyorlar andımı Bu kara talihime şaşıyorum Mehmedim!
Baktıkça yollarına inan içim geçiyor Haçlının tohumları tefrikalar saçıyor Can bilip vardıklarım öteleyip kaçıyor Sırtımda dost hançeri taşıyorum Mehmedim!
Şu mecnun naçar gönlüm delimi divanemi Ayaz kermesi duvar donduruyor hanemi Bir an olsa yanımda şen eder viranemi Yaşamak buysa eğer yaşıyorum Mehmedim!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mehmedim! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mehmedim! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bugünün anlamını içeren çok güzel bir şiir okudum sayenizde.Yüreğinize emeğinize sağlık.Ayrıca Başta Ulu önder Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere tüm silah arkadaşları ve Mehmetçiklerimize ne kadar teşekkür etsek azdır. mekanları Cennet olsun,nurlar içinde yatsınlar.
Beğendim…
....................................... Saygı ve Selamlar...