(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ali'nin Veli eniştesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ali'nin Veli eniştesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşk ve sevda vs şiirleri yazarken imge üretmek kolaydır genelde..kısa şiirlerde hem özü yakalamak hemde anlamı özde tutmak zordur hele ki toplumun bugünki düzeyine bakılırsa kitlesel yaraların sancılarını aktarmada oldukça zordur şairin işi.zamanında sevgili neyzen bunu çok güzel ve cesurca başarmış .dilerim sizde anlaşıldığınızı anladığınızda yüreğinizde ki cesareti daha fazla sergilersiniz.. bana göre oldukça güçlü dizeler içerdiği anlam bakımından onedenle çokça kutluyor sayfayı fazlaca işgalden dolayı özür bırakıyorum saygıyla...
sayın cengiz ben sadece gerçek anlamda sanat dalı şiire gönül veren bir kişinin kötü çirkin ya da tabiri caiz se rezil bir şiir yazacağına inanmıyorum çünki bu yürek işidir duygu işidir.şiiri okurken amaç şiirden öte bence şairi görmektir.benzetmeye gelince yada etkilenmeye elbette hepimiz kapılıyoruz zaman zaman ama ne olursa olsun kişi kendi yargıları ve tarzıyla duruşuyla vardır sizde olduğu gibi.. sizi okumak ve anlamak güzel kendi adıma teşekkürederim saygıyla..
Saygı değer Sermin hanım, bahsettiğiniz üstadın,rhmtli nin etkisinde kalmamak mümkün olmuyor. Teşhisiniz ya da irtibatlandırmanız sevindirici bir taktirdi bence teşekkürler. Ancak, iyi bildiğinizi tahmin ediyorumki, o kadar güçlü şairlerin olduğu bir kültürde Neyzen ler bitmiyor. Yani bi çoğu etkiliyor. İsterseniz sonuç itibarıyla şöyle diyelim. Sizin gibi ufkunu geniş tutabilen ve en çirkinler içinde bile bir hoşluk arayan ve bulan yüreklerin sayısının artması dileği ile. Sayfa ile ilgili inceliğinize, ayrıca mukabele ile. Sevgiler, saygılar. Cengiz...