Dökülüvermiş ortada kalan terk etmiş hakkı savunan suçu yok kısır fikirlerin yoğrulmamış sevgi tohumları kinle beslenen benliğin hangi candır kıydığın! hangi hayattır aldığın hangi manadır sıgındığın bunun adı katliam! birlik üzerinedir dirliğim rehbersiz anlamsız kelimelerin can’a kıyanların yıkanmış beyinlerinde slogan insan olmak üzerine idi! insanlığı arayan sahi öylemiy di? dahi insanlığa kıyan ondan çıkışan!
ham iken yanan Mevlana ,Yunus rehberim. Kini kalbe yük etmeyin!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kin İnsan Kalbine Yüktür şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kin İnsan Kalbine Yüktür şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ülkemizin içinde bulunduğu acı tabloda en çok ihtiyaç duyduğumuz günlerde barıştan umuttan birlikten ve dirlikten söz eden şiirinizi beğeniyle okudum.binlerce yıldır birlikte yaşadığımız bu topraklar gönül istiyor ki,barış coğrafyası olsun.Türkler ve Kürtler etle tırnak gibi çünkü.bu topraklarda ille sevgi ve barış diyen sesinizi kutlarım usta kalem....
cemalkaya07 tarafından 4/8/2016 10:53:41 AM zamanında düzenlenmiştir.
Jale hocam duyarlı yüreginize selam olsun İnsanlık tarihinde ilk cinayetten (Habil ile Kabil) beri hiç bir dinde İnsan öldürmek mübah sayılmamış ve yüce dinimizde İnsan öldürmenin suçunu bir insan öldüren bütün insanlıgı öldürmüştür diyerek suçun büyüklügünü tarif etmiştir ama bakıyorsunuz insanlık suçu hudut tanımıyor.Bunlar Kahhar cehennemlerinin taşlarla birlikte sürekli yakıtlarıdır bu suça uzaktan nyakından iştirak edenlerde yanacaklar Rabbimden duam tammını tez zamanda kahreylesin duyarlı kaleme selam olsun. Cumanız mubarek olsun selam ve dualarımla
cemalkaya07 tarafından 4/8/2016 10:53:41 AM zamanında düzenlenmiştir.