(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Başlıksız- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Başlıksız- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aniden susabilirim aleme ibret diye bırakıp yaz(g)ımı cümle lâl olmuş yalnızlığımla başka bir ruhta kaybolup kendime ihanet edebilirim...
Aklın labirentlerinden duygu denizine gizemli bir yolculuk. Hem çok karmaşık hemde çok basit... Anlatım etkileyici ve okurken insanı yormayan bir yapıya sahip. Teşekkürler okuma zevkini tattırdığınız için. Saygılarımla
aniden susabilirim aleme ibret diye bırakıp yaz(g)ımı cümle lâl olmuş yalnızlığımla başka bir ruhta kaybolup kendime ihanet edebilirim... Şiirinizi ilk defa okudum seçtiklerime aldım başarınız yol boyu olsun tebrik ederim. Edebiyat defterimize hoşgeldiniz
Biraz metafizik le ( iç alemle ) yoğrulmuş dizler.. Çünki anlatım blinç altından şairin kendisine söylemiyle başlıyor.. Ve söylerkende ''ona'' hitap söylüyor..
Çünki ondan duyulan söz aynı söz...anlam bırakmayan, ve anlama gereksimi duyulmayan bir söz....
Ve ardından bu dizelerin gelmesi beklenen bir durum...
aniden susabilirim aleme ibret diye bırakıp yaz(g)ımı cümle lâl olmuş yalnızlığımla başka bir ruhta kaybolup kendime ihanet edebilirim...
.......................................Tümüyle güzel bir şiirdi. yazan yüreğine sağlık...