. .. Gül Aşık Ferhat Şirin için Deldi dağları Kerem ile Aslı Aşkımın kül faslı, Elif Karacaoğlan’ın Estikçe esen rüzgarı Leyla ile Mecnun sonrası Bir ben mi kaldım güle diken Hasretinle yanıp külünde biten Aşk ve Anka; ikizkenar dik üçgen, İkisinin karesi; eşittir hipotenüste sen Kenarlarından gitsem, köşelerde kesişen; Seni tabana alıp - ikimizi ortalayıp; alt üst sen Ay-dikey-yatay düşünürken - yamultursun tepeden Gözlerin şua şua ; gözlerin dua dua, gözlerin güneşim Gözlerin gönül ateşim, baktıkça gül yüzüne beni kor eden...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gül Aşık Ferhat Şirin için Deldi dağları Kerem ile Aslı Aşkımın kül faslı, Elif Karacaoğlan’ın Estikçe esen rüzgarı Leyla ile Mecnun sonrası Bir ben mi kaldım güle diken Hasretinle yanıp külünde biten Aşk ve Anka;ikizkenar dik üçgen, İkisinin karesi;eşittir hipotenüste sen Kenarlarından gitsem,köşelerde kesişen; Seni tabana alıp-ikimizi ortalayıp; alt üst sen Ay-dikey-yatay düşünürken-yamultursun tepeden Gözlerin şua şua ; gözlerin dua dua,gözlerin güneşim Gözlerin gönül ateşim,baktıkça gül yüzüne beni kor eden...
böylesi harika bir şiir karşısında ne yorum yazsam az gelir onun için sizi kutluyor ve alkışlıyorum. emeğinize değmiş doğrusu. kulhilmi
. .. Gül Aşık Ferhat Şirin için Deldi dağları Kerem ile Aslı Aşkımın kül faslı, Elif Karacaoğlan’ın Estikçe esen rüzgarı Leyla ile Mecnun sonrası Bir ben mi kaldım güle diken Hasretinle yanıp külünde biten Aşk ve Anka;ikizkenar dik üçgen, İkisinin karesi;eşittir hipotenüste sen Kenarlarından gitsem,köşelerde kesişen; Seni tabana alıp-ikimizi ortalayıp; alt üst sen Ay-dikey-yatay düşünürken-yamultursun tepeden Gözlerin şua şua ; gözlerin dua dua,gözlerin güneşim Gözlerin gönül ateşim,baktıkça gül yüzüne beni kor eden...
"KADEMELİ ONBEŞÇE" İSMİNİ VERDİĞİM BİR HECEDEN BAŞLAYIP ON BEŞ HECEYE KADAR DEVAM EDEN TARZIMA BNEZEYEN HEM ŞEKİL OLARAK HEM DE ANLAMCA ÇOK DEĞİŞİK,ÖZGÜN VE AKICI OLMUŞ.
Gül Aşık Ferhat Şirin için Deldi dağları Kerem ile Aslı Aşkımın kül faslı, Elif Karacaoğlan’ın Estikçe esen rüzgarı Leyla ile Mecnun sonrası Bir ben mi kaldım güle diken Hasretinle yanıp külünde biten Aşk ve Anka;ikizkenar dik üçgen, İkisinin karesi;eşittir hipotenüste sen Kenarlarından gitsem,köşelerde kesişen; Seni tabana alıp-ikimizi ortalayıp; alt üst sen Ay-dikey-yatay düşünürken-yamultursun tepeden Gözlerin şua şua ; gözlerin dua dua,gözlerin güneşim Gözlerin gönül ateşim,baktıkça gül yüzüne beni kor eden...
Elinize ve yüreğinize sağlık,çok güzel bir şiir okudum,şekil olarak ta harika...
sevgili GOODY,yavan deyip de şimdi insanı çileden çıkarma;şiir ikiz kenardik üçgenin kuralları içinde yazılmış kenarları uzunluğunu cetvelle ölçeşitlik yoksa,ya da fazlalık varsa devamını sizin sayfanıza yazarım...Kıyamıyorum sana...
Seni tabana alıp-ikimizi ortalayıp; alt üst sen Ay-dikey-yatay düşünürken-yamultursun tepeden Gözlerin şua şua ; gözlerin dua dua,gözlerin güneşim Gözlerin gönül ateşim,baktıkça gül yüzüne beni kor eden...
aşk ve matematik... önce ÇARPılırsın ilk görüşte sonra baba evinden bir nüfus EKSİlir pılıyı pırtıyı TOPLAr kaçarsın koca hayattan seni BÖLer
diğer derslerde MANTIK biter FELSEFE çöker FİZİK bozulur KİMYA alt üst olur her yere ortasından ok geçen kalp RESMİ çizersin acılı müslüm MÜZİKleri dinlersin....ve sınıf tekrarı...başka sınıfa geç...aynı dersleri bir daha gör.... istemezsen SOSYAL hayata geri dön...saygılar hocam...ilginç ve hoş görsel ve şiirsel olarak....
Gül Aşık Ferhat Şirin için Deldi dağları Kerem ile Aslı Aşkımın kül faslı, Elif Karacaoğlan’ın Estikçe esen rüzgarı Leyla ile Mecnun sonrası Bir ben mi kaldım güle diken Hasretinle yanıp külünde biten Aşk ve Anka;ikizkenar dik üçgen, İkisinin karesi;eşittir hipotenüste sen Kenarlarından gitsem,köşelerde kesişen; Seni tabana alıp-ikimizi ortalayıp; alt üst sen Ay-dikey-yatay düşünürken-yamultursun tepeden Gözlerin şua şua ; gözlerin dua dua,gözlerin güneşim Gözlerin gönül ateşim,baktıkça gül yüzüne beni kor eden...
çok farklı ve görünüm olarak ta hoş bir çalışma olmuş. yine mükemmele imza atmışsınız. yürekten kutluyorum şairim....
Leyla'nın L/sini oluşturduğunuz şiiriniz emin olun farklılık yaratmış. ------------------------------------------Yorumunuz de yine öyle. (Şiirime yaptığınız yorum , diyorum ) Anladım ki, siz farklı bir kişiliği sahipsiniz. Ben de farklı bi yorum yapmak isterim... Biraz düşünmem lâzım...Ancak, bir başka şiirinize inşaallah.!
selamlarımla